راه اندازی شهرک تخصصی کفش در فراهان

0
574
نمایی ار کارگاه چرم وحید
چرم وحید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: مراحل راه اندازی شهرک تخصصی کفش در فراهان و در یکی از روستاهای این شهرستان در حال برنامه ریزی است و در صورت جمع بندی و بررسی های تخصصی تر، راه اندازی این شهرک در آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایسنا، سعید فرخی در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی مشترک با شهرستان فراهان، در جمع خبرنگاران گفت: مراحل راه اندازی شهرک تخصصی کفش در فراهان و در یکی از روستاهای این شهرستان در حال برنامه ریزی است و در صورت جمع بندی و بررسی های تخصصی تر، راه اندازی این شهرک در آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سعید فرخی اظهار کرد: امروز با هماهنگی فرماندار شهرستان فراهان از پنج واحد تولیدی بازدید به عمل آمد که یکی از این واحدهای در حال احداث، در زمینه تولید موتورسیکلت های برقی فعالیت می کند و امیدواریم با تصمیماتی که امروز در این جلسه اتخاذ شد، بزودی شاهد عرضه محصولات این واحد تولیدی در بازار باشیم.

وی با اشاره به بازدید از یکی از واحدهای تولید کاغذ فیلتر در شهرستان فراهان، بیان کرد: وضعیت تولید در این واحد تولیدی قابل قبول است، هرچند با برداشتن برخی از محدودیت ها و پیگیری برخی از مسائل، این امکان وجود دارد که میزان تولیدات این واحد در آینده افزایش داشته باشد.

فرخی تصریح کرد: در ادامه از دو واحد تولیدی این شهرستان، که یکی در زمینه تولید پروفیل های UPVC فعالیت می کند، بازدید شد و خرسندیم که این واحد تولیدی هم توانسته است در سال جاری میزان تولیدات خود را از ۱۸۰۰ تن، به پنج هزار تن افزایش دهد. واحد دیگر نیز در زمینه تولید گلس بید و مواد اولیه رنگ های شب رنگ مشغول به فعالیت است که خوشبختانه این شرکت نیز با سرمایه گذاری مجدد توانست از رکود سال گذشته خود خارج شود و اکنون نیز به بهره برداری خوبی رسیده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید