دیدار هیات نمایندگی هند از کشورهای شرق آفریقا

0
589
دیدار هیات نمایندگی هند از کشورهای شرق آفریقا

کشورهای آفریقایی به خاطر برخورداری از دام‌های زیاد منبع بزرگی از منابع خام هستند و در سال ۲۰۱۵ حدود ۲۰ درصد پوست جهان را تولید کردند. به خاطر همین وفور مواد خام کشورهای آفریقایی قابلیت زیادی برای همکاری با سایر کشورها هم در بخش دباغی و هم در بخش تولید را دارند.
به همین دلیل هیاتی ۱۴ نفره به سرپرستی عقیل احمد رئیس شورای صادرات چرم هندوستان به منظور ترویج و تقویت تجارت دوجانبه و سرمایه‌گذاری در بخش چرم و پایپوش آفریقا از ۲۱ تا ۲۷ ژوییه ۲۰۱۹ به بازدید اتیوپی، کنیا و اوگاندا رفت.
نشست‌های ترویج سرمایه‌گذاری، بازدید از واحدهای تولید چرم، پایپوش و کالاهای چرمی، بازدید از مناطق فراوری صادرات و نشست‌های شرکت به شرکت با دباغان و عرضه‌کنندگان مواد خام از جمله بخش‌های این سفر بود.
سازماندهی و هماهنگ کردن این سفر در چارچوب طرح پشتیبانی از تجارت و سرمایه‌گذاری هندوستان در آفریقا(سیتا) انجام گرفت که معطوف به ترویج تجارت بین هند و کشورهای شرق آفریقا است و سازمان تجارت بین‌‌المللی(آی‌تی‌سی) در ژنو از آن حمایت می‌کند. سیتا مشابه همین سفر را در دسامبر ۲۰۱۷ و ژوییه ۲۰۱۸ برگزار کرده بود.
عقیل احمد در مورد این سفر گفت: شکی ندارم که این سفر نقطه عطفی در افزایش تجارت بین هند و کشورهای شرق آفریقا در بخش چرم است.
عقیل احمد از حمایت و مساعدت مستمر سیتا برای بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در کشورهای شرق آفریقا نیز تشکر کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید