نخستین دوره آموزشی اپراتوری ماشین‌آلات و مواد پی. یو برگزار شد

0
1833
خستین دوره آموزشی اپراتوری ماشین‌آلات و مواد پی. یو- ماشین سازی نظری

نخستین دوره از دوره‌های آموزشی اپراتوری ماشین‌آلات و مواد پی. یو به طور رایگان در محل کارخانه ماشین سازی پی.یو صنعت نظری برگزار کرد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، کارگروه آموزش اخبار صنعت چرم و کفش، نخستین دوره از دوره‌های آموزشی اپراتوری ماشین‌آلات و مواد پی. یو را برگزار کرد.

این دوره با همکاری کارخانه ماشین‌سازی پی.یو صنعت نظری در شهرک صنعتی نصیر‌آباد (محدوده اسلامشهر) برگزار شد. به این ترتیب مهندس عقیل نظری و مهندس رمضان حسن‌پور به مدت ۴ساعت (دو دوره ۲ساعته) به تشریح نحوه کار و تامین و نگهداری ماشین تزریق پی.یو و نیز قواعد و عیب‌یابی در تولید زیره کفش با مواد پلی یورتان پرداختند.  

مهارت‌جویان که عموما از تولیدکنندگان کفش و از شهرستان‌های تهران، اسلامشهر و… بودند با همکاری فریبا هاشمی، عضو هیات مدیره اتحادیه کفش اسلامشهر ثبت‌نام شدند.

این کلاس که برای تعداد معدودی از افراد پیش‌بینی شده بود با حضور نفرات بیشتری برگزار شد.

حضور معصومه مشهدی رئیس مرکز ۱۴ فنی و حرفه‌ای شهرستان اسلامشهر از حاشیه‌های جذاب این دوره آموزشی بود. مشهدی با بررسی روش تدریس، سیلابس‌ها و….  به شرکت‌کنندگان در این دوره قول داد تا با طی کردن روند قانونی، گواهی گذراندن این دوره آموزشی را دریافت کنند. لازم به ذکر است، هزینه این گواهی‌های آموزشی را کارخانه ماشین‌سازی پی.یو صنعت نظری پرداخت خواهد کرد.

حضور چندی از اساتید کفش‌دوزی و چرم‌دوزی فنی و حرفه‌ای اسلامشهر از دیگر حاشیه‌های این دوره آموزشی رایگان بود.

پوشش آنلاین این دو کلاس که به صورت لایو اجرا می شد، از سوی کاربران ایسنتاگرام صفحه akhbar_sanat  با استقبال خوبی همراه و به پرسش‌های کاربران پاسخ داده شد.

بنابر درخواست شرکت‌کنندگان قرار است تا به زودی دومین جلسه با محتوای تکمیلی از سوی مهندس عقیل نظری و مهندس رمضان حسن‎پور با محدودیت ثبت‌نام برگزار شود.

همچنین برگزاری دوره مشابه برای شرکت‌کنندگان جدید، در حال بررسی و برنامه‌ریزی است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، با توجه به شیوع بیماری کرونا، این دوره آموزشی با تمهیدات خاص بهداشتی و عرضه ماسک و الکل اجرا شد. در صورت مساعد بودن شرایط جامعه از نظر محدودیت‌های اجتماعی، دوره‎‌های بعدی به سرعت برگزار خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید