دوازدهم آذر اولین روز ثبت نام نمایشگاه کفش قم

0
300
جواد شعبان زاده رئیس انجمن کفش ماشینی قم

روز شنبه دوازدهم آذر اولین روز پیش ثبت نام نمایشگاه کفش، صندل و صنایع وابسته استان قم 1401 (قم شوز) بود. پیش ثبت این نمایشگاه تا 18 آذرماه ادامه خواهد داشت.

برای آشنایی با روند پیش ثبت نام این نمایشگاه در دفتر جدید و تازه تاسیس انجمن صنفی صنایع کفش ماشینی قم حضور یافتیم. مثل همیشه جواد شعبان زاده ریاست انجمن کفش ماشینی قم به همراه تیم جوانشان با شور و هیجان مشغول به کار بودند. ثبت نام نمایشگاه به صورت اینترنتی انجام و تا ساعت 19 امروز ۱۵۰ فرم ثبت نام اینترنتی تکمیل شد.
پس از پایان پیش ثبت نام در تاریخ 18 آذرماه کار جانمایی غرفه و ثبت نام قطعی در روز ۲۳ آذر انجام خواهد شد.
ششمین نمایشگاه کفش و صندل و صنایع وابسته قم برای اولین بار در نمایشگاه تازه تاسیس بین المللی استان قم برگزار خواهد شد.
تا این تاریخ از تجار ۱۳۴ کشور از جمله عراق، هند، ونزوئلا، آذربایجان، ترکمنستان، روسیه، لیبی، سوریه و کشورهای آفریقایی… به صورت حضوری دعوت شده است تا در این نمایشگاه مشارکت داشته باشند.
سفیرهای نمایشگاه قم همگی مسلط به زبان کشور مقصد هستند و به صورت حضوری با کارت دعوت از تجار دعوت کردند که در نمایشگاه شرکت کنند و همچنین پوستر نمایشگاه به زبان‌های مختلف چاپ و در بازارهای این کشورها نصب شده است.
در کنار دعوت از تجار خارجی همچنین از تجار و تولیدکنندگان داخلی نیز دعوت حضوری شهر به شهر برای شرکت و بازدید از ششمین نمایشگاه قم انجام و پوستر در تمامی مراکز و بازار چرم و کفش نصب شده است.

برای ثبت نام در نمایشگاه کفش، صندل و صنایع وابسته استان قم 1401 (قم شوز) بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید