خودکفايی در توليد دستگاه شست و شوی زيره

0
501
خودکفايی در توليد دستگاه شست و شوی زيره

ماشين‌سازی صنعتی (صنعت ساخت ماشين‌آلات و تجهيزات خطوط توليد) زاينده و زيربنايی است که وضعيت آن در هر کشوری، يکی از شاخص‌های مهم توسعه‌يافتگی صنعتی و توليدی آن کشور محسوب مي‌شود و توسعه صنعتي هر کشور جز با برنامه‌ريزي ويژه و سرمايه‌گذاري جدي در راستاي تقويت توانمندي‌هاي بومي در صنعت مهم و پايه ماشين‌سازي پيشرفته ممکن نخواهد بود.
از اينرو گروه صنعتی پريما فعاليت خود را از سال 1397با هدف توسعه خودکفايی و تامين نيازهای فنی صنايع توليد کفش، آغاز نموده است.
اين شرکت با بهره‌گيري از پرسنل متخصص، سابقه تجربه فني 27 ساله و دانش روز براي اولين بار در کشور و منطقه خاورميانه اقدام به ساخت دستگاه‌های بومی شستشوی زيره کفش نموده است تا با نوآوري و توليد بومي، وابستگي خارجي را به حداقل برساند.
با توجه به لزوم شست وشوی زيره کفش در فرايند توليد و مشکلات عديده در روش‌هاي سنتي شست و شوی زيره کفش مانند آتش سوزي بسياري از کارخانه‌ها، مشکلات زيست محيطي، ايمني و بهداشت شغلي کارگران، گروه صنعتي پريما جهت رفع موانع توليد و افزايش بهره‌وري کاري، کاهش قيمت تمام شده محصول در کنار ايمني بالا، اقدام به طراحي و ساخت دستگاه‌هاي شست وشوي زيره کفش نموده است و موفق به مرحله تجاري سازي و توليد انبوه گرديده است.
گروه صنعتي پريما در راستاي ارتقاء سطح کيفي ماشين آلات و رعايت کليه پارامترها و استانداردها، موفق به اخذ گواهينامه کنترل کيفيت 9001 ISO و همچنين گواهينامه ايمني و بهداشت شغلي 18001 OHSAS گرديد.
اين مجوعه با هدف ارتقاي کيفي محصولات خود بيش از 90 درصد قطعات مصرفي در ماشين‌آلات را از جنس استيل ( 304 نگير) عرضه مي‌کند که اين امر باعث افزايش طول عمر و کيفيت ماشين‌آلات مي‌شود.
با توجه به فقدان نيروي ماهر آموزش ديده، کمبود قطعات يدکي ماشين‌آلات و همچنين قيمت بالاي قطعات مصرفي در اکثر کشورهاي منطقه، گروه صنعتي پريما با بررسي بازار هدف کشورهاي در حال توسعه و با بهره‌گيري از تجربه بالاي متخصصين و فناوري‌هاي روز دﻧﯿـﺎ، موفق به ساخت ماشين شست وشوي زيره کفش کاملا بومي و متناسب با امکانات فني و نيروي انساني کارخانه‌ها و کارگاه‌هاي فعال در زمينه توليد کفش در کشورهاي در حال توسعه شده است.
از جمله مزاياي اين دستگاه مي‌توان به قيمت بسيار پايين، تعميرات نگهداري بسيار ساده و ارزان و آموزش اندک به اپراتور جهت کار با ماشين آلات اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید