خبر عزل احمد گازرانی از عضویت در هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان تکذیب شد

0
798
گزارش رئیس اتاق اصناف همدان از جلسه با وزیر اقتصاد

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان گفت: همچنان عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان هستم و عزل بنده صحیح نیست.

اخبار صنعت چرم و کفش – احمد گازرانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: خبری که مبنی بر عزل بنده توسط کمیسیون نظارت منتشر شده، کم لطفی برخی از دوستان بوده و آنها عجله کردند.

وی افزود: بنده یک فعال سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و البته اقتصادی هستم که عملکرد مثبت و مطلوبی نیز از خود بر جای گذاشتم که ممکن است برای برخی از افراد خوشایند نباشد.

رئیس اتحادیه کفش و کیف فروشان شهرستان همدان تصریح کرد: همواره فعالیت‌های بنده به نفع مردم بوده و تا توان دارم به عنوان عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف در خدمت مردم خواهم بود.

وی ادامه داد: به عنوان کارشناسان کسب و کار آماده خدمت به مردم هستم و در شرایط فعلی که بازار به دلیل کرونا آسیب دیده زمانی برای این نوع مصاحبه‌ها و سخن‌ها نیست و باید به فکر حل مشکلات مردم باشیم.

گفتنی است، روز گذشته حسین محرابی، رئیس اتاق اصناف همدان در خبری اعلام کرد که احمد گازرانی، عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان توسط کمیسیون نظارت بر اصناف عزل شده است.

مجله اخبار صنعت چرم و کفش درباره این خبر، گفت و گوی زنده اینستاگرامی با احمد گازرانی در ساعت 20:30 سه شنبه 15 تیرماه 1400 برگزار خواهد کرد. علاقمندان می توانند از طریق صفحه رسمی مجله اخبار صنعت چرم و کفش در شبکه اینستاگرام(akhbar_sanat) شاهد این گفت و گوی زنده باشند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید