حضور فعالانه در نمایشگاه سیماک

0
120
حضور فعالانه در نمایشگاه سیماک

نمایشگاه سیماک 2022 با شرکت بیش از 280 شرکت در 13 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در 28 سپتامبر به پایان رسید. حضور فعالانه و نوآوری‌های موجود در نمایشگاه، باعث شد تا نمایشگاهی متفاوت با سایر نمایشگاه‌ها برگزار شود.
نمایشگاه سیماک و تنینگ تک مهمترین نمایشگاه در سطح بین‌المللی از نظر برتری و شایستگی در زمینه فناوری‌ است که هر ساله اعتماد و خوش‌بینی بازدیدکنندگان را برای آینده جلب می‌کند و راه‌حل‌هایی در زمینه‌های تولید و مد برای تولیدکنندگان ارائه می‌دهد.
شرکت‌های ایتالیایی بیشترین تعداد شرکت کننده را در این نمایشگاه داشتند و غرفه دارانی از کشورهای ترکیه، فرانسه، آلمان، پرتغال، برزیل، مکزیک، اسپانیا و هند نیز در نمایشگاه سیماک به صورت غرفه حضوری فعال داشتند. علاوه بر آن چهار هزار نفر از 86 کشور دنیا از آخرید دستاوردهای صنعت چرم و کفش در نمایشگاه بازدید کردند.
همزمانی چند نمایشگاه با نمایشگاه‌های سیماک و تنینگ تک از جمه نمایشگاه‌های لیناپله، میکام، میپل، The One Milano و Homi Fashion & Jewels Exhibition که با هشتک #finallytogether نشان داده شده بود، عامل تعیین کننده‌ای بود که منجر به موفقیت این رویداد شد. همچنین محصولات و خدمات کاربردی نوآورانه ارائه شده در این محیط‌های چندبخشی، که هدف مشترک اجرای اکوسیستم‌های مولد متمرکز بر پایداری اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی را داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید