تولید سالانه ۱۰۰ نوع رنگ مورد نیاز صنعت نساجی و چرم

تنوع رنگ در چرم

یکی از شرکت‎های دانش‌بنیان با تولید سالیانه یکصد نوع رنگ مورد نیاز صنایع نساجی و چرم کشور را به این نوع رنگ‌ها برطرف کرده، ضمن آنکه توانسته این محصولات را به کشورهای همسایه صادر کند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایسنا، محمد آقاوهاب‌زاده، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این شرکت از سال ۶۱ تاکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان رنگ و مواد شیمیایی با هدف پوشش صنایع نساجی و چرم فعالیت می‌کند، گفت: این مجموعه فناور سالیانه بیش از یکصد نوع رنگ اسیدی دیسپرس، مستقیم، ری‌اکتیو، خمیر پیگمنت، دیسپرس مستقیم و مواد تعاونی نساجی را برای مشتریان داخلی و برخی کشورهای همسایه تامین می‌کند.

وی افزود: رنگ‌های نساجی، چرم، رنگ‌های شوینده، رنگ‌های کاغذ، رنگ‌های پیگمنت، رنگ‌های کود و سم و رنگ‌های مشتقات نفتی و بنزین از جمله تولیدات شرکت است.

وهاب زاده با بیان اینکه بیشتر کارخانجات نساجی و رنگرزی کشور ایران با توجه به نبود رنگ نساجی، رنگ خود را از خارج از کشور تهیه می‌کردند، تصریح کرد: ما در تلاشیم تا محصولاتی با کیفیت ارائه کنیم و قیمت تمام شده برای کارخانجات نساجی را کاهش دهیم، زمان تامین رنگ مورد مصرف را کم کنیم، خدمات پس از فروش ارائه کنیم و خروج ارز از کشور را به حداقل برسانیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید