تم تولد تک شاخ، تمی دخترانه و باشکوه

0
627
تم تولد تک شاخ، تمی دخترانه و باشکوه


تم تولد تک شاخ یکی از تم های پرطرفدار دخترانه می باشد. با خرید تم تولد تک شاخ می توانید تولدی خاص و متفاوت برای فرزند خود برگزار نمایید.

یکی از تم های شیک و خاص تولد که طرفداران زیادی نیز دارد، تم تولد تک شاخ می باشد. اسب تک شاخ از افسانه ای قدیمی و انیمیشنی زیبا الهام گرفته است و داستان اسبی با شاخ مارپیچ و بال های بزرگ می باشد. این اسب پرنده نماد برآورده کردن آرزوها می باشد. با خرید تم تولد تک شاخ می توانید جشنی زیبا و فراموش نشدنی برای فرزند خود برگزار نمایید و او را سورپرایز کنید. با استفاده از تم تولد اسب تک شاخ و تزئینات زیبای آن می توانید به راحتی جشنی شیک و مجلل برگزار نمایید. این تم دارای اقلام و المان های متعددی می باشد که تصویر اسب تک شاخ روی تمامی آنها چاپ شده است.

خرید تم تولد اسب تک شاخ در فروشگاه سرزمین تولد

تم تولد تک شاخ یا یونیکورن تمی دخترانه و جذاب می باشد که محبوبیت زیادی در بین کودکان دارد. همه دختر بچه ها آرزو دارند یک بار از تم تولد تک شاخ برای برگزاری تولد خود استفاده نمایند. از ترکیب رنگ صورتی و سفید و بنفش در تم تولد دخترانه تک شاخ استفاده می شود. ایده های زیادی برای برگزاری جشن تولد دخترانه با تم تک شاخ وجود دارد و شما با صرف کمی وقت و خلاقیت خواهید توانست جشنی باشکوه و خاطره انگیز برای فرزند خود برگزار نمایید. ارسال کارت دعوت تم تولد اسب تک شاخ ایده جالبی برای دعوت از مهمان ها می باشد. با این کار آنها از تم تولد شما اطلاع پیدا می کنند و سعی می کنند آن را در پوشش خود رعایت نمایند. می توانید با چسباندن ردپا و فلش راهنمای تم تولد یونیکورن در راهروها و راه پله ها مسیر جشن را به مهمان ها نشان دهید. از بشقاب، قاشق و چنگال و لیوان تم تولد یونیکورن برای پذیرایی از مهمان ها استفاده نمایید. رومیزی، پاکت پاپ کورن، تاپرهای تزیینی بزرگ و کوچک، کلاه و تاج تولد، دور پیچ کاپ کیک، بنر خوش آمدگویی و تزیینی، ریسه های تم تولد و بادکنک ها از دیگر اقلام تم تولد اسب تک شاخ می باشند.

برگزاری جشن با تم تولد تک شاخ

تم تولد اسب تک شاخ تمی دخترانه و جذاب می باشد که کار شما را در تزیینات راحت کرده است و با کمترین هزینه خواهید توانست جشنی باشکوه و به یادماندنی داشته باشید. قیمت تم تولد تک شاخ بسیار مناسب است و شما با صرف هزینه کمی می توانید زیباترین و خاص ترین تولد دخترانه را برگزار نمایید. با ورود به محل برگزاری جشن اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می نماید بادکنک آرایی می باشد. بادکنک آرایی را یه زیبایی به شکل طاقی زیبا یا طرح های جذاب دیگر انجام داده و از میان آنها ریسه های تم تولد اسب تک شاخ را عبور دهید و جلوه زیبایی به فضای جشن ببخشید. خوراکی های تولد را با تم تک شاخ تزیین کنید و به زیبایی روی میز بچینید. کاپ کیک ها و دسرها را با تاپرهای کوچک و پاپ کورن ها را با تاپرهای بزرگ تم تولد تک شاخ تزیین نمایید.

لباس و کیک تولد تم تک شاخ در فروشگاه تم تولد

تنها چیزی از تولد زیبای شما به یادگار می ماند عکس های یادگاری و خاطرات خوب جشن می باشد. پس تزیینات را به زیبایی انجام دهید و لباس زیبایی برای دختر خود تهیه نمایید. لباس تم تولد تک شاخ و تل زیبای آن باعث می شود دختر شما با فضای تولد هماهنگ شود و به زیبایی بدرخشد. کیک تولد مهمترین بخش تولد محسوب می شود و توجه زیادی به آن می شود. کیک تولد را از یک هفته قبل با دقت انتخاب کنید و سفارش دهید تا با تم تولد اسب تک شاخ تزیین گردد و زیبایی های جشن شما را تکمیل نماید. قیمت تم تولد اسب تک شاخ با وجود زیبایی و جلوه آن بسیار مناسب است و فروشگاه ما با فروش تم تولد تک شاخ به شما در برگزاری جشن زیبا کمک می نماید. تم تولد تک شاخ بهترین گزینه برای برپایی جشن تولدی خاص و متفاوت برای فرزندتان می باشد و خاطرات شیرینی را برای شما به یادگار می گذارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید