امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه سهند و شرکت آرمان آذربایجان

0
363
امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه سهند و شرکت آرمان آذربایجان

در آستانه عید ولایت و امامت، در راستای استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه و تبادل تجربیات صنعت، تفاهم نامه همکاری مابین شرکت آرمان آذربایجان (زیره کفش اکیب) و دانشگاه صنعتی سهند امضا شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سهند در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت آرمان آذربایجان (زیره کفش اکیب) با اشاره به بازدید از بخش‌های مختلف شرکت، گفت: می‌توانیم در بخش‌های مختلف با شرکت آرمان آذربایجان همکاری کنیم.

علی برادرخوش فطرت افزود: دانشکده‌هایی مانند دانشکده پلیمر شیمی، مواد می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف این شرکت همکاری و کمک کنند.

وی با اشاره به همت دانشگاهیان و مجموعه شرکت آرمان آذربایجان برای همکاری‌های بیشتر، گفت: قطعا ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه مزایای زیادی خواهد داشت، ارتباط و تعامل دانشگاه و صنعت باید افزایش یابد به گونه‌ای که صنعت به داخل دانشگاه ورود پیدا کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سهند با بیان این‌که در راستای افزایش تعامل بین دانشگاه و صنعت، دفتر همکاری‌های صنعتی تشکیل یافته است، گفت: رسیدگی به مشکلات و نحوه‌ی کمک به صنعت در این دفاتر توسط دانشگاهیان بررسی می‌شود.

وی با اشاره به رشد مقالات علمی در دانشگاه‌ها، افزود: آمادگی لازم را برای همکاری با صنایع نیز داریم، می‌توان از پتانسیل دانشجویان و اساتید توانمند دانشگاه برای پیشبرد اهداف و کمک به صنعت بهره‌مند شد.

امیر رضوانی مقدم– مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سهند نیز در این جلسه، با بیان این‌که پرداخت به جزییات در شرکت‌های خارجی مورد توجه است، گفت: حوزه‌ی سرمایه گذاری در بحث تحقیق و توسعه حائز اهمیت است و باید در حوزه‌های مدیریتی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که متاسفانه صنعت و دانشگاه نمی توانند از لحاظ تعاملات، اشتراک داشته باشند چرا که الفبای مشترک بین آن‌ها ایجاد نشده است، افزود: با اجرایی سازی الگوهای جدید در دانشگاه سهند برای ارتباط با صنایع سعی در استانداردسازی عرضه و تقاضای فناوری هستیم، دانشگاه سهند به عنوان دانشگاه صنعتی منطقه است که می‌تواند در حوزه‌های مختلف با صنعت همکاری کند.

مدیرعامل شرکت آرمان آذربایجان نیز در این مراسم با بیان این‌که صنعت نیازمند اطلاعات و دانش دانشگاهیان است، اظهار  کرد: بسیار خوشحال هستیم که امروز با دانشگاه سهند تعامل داریم، چرا که این دانشگاه یکی از افتخارات استان محسوب می‌شود.

علیرضا عبادالهی بختور، افزود: در هر زمانی آماده‌ی همکاری با دانشگاه هستیم، نه تنها برای صنعت کفش بلکه می‌توان در مابقی زمینه‌ها نیز با دانشگاه همکاری کرد.

وی تاکید کرد: همواره مشتاق خدمت به صنعت و مردم هستیم و امیدواریم همکاری و تعامل با دانشگاه سالیان زیادی تداوم داشته باشد.

عضو هیات مدیره شرکت آرمان آذربایجان نیز در این جلسه، گفت: معتقدم توسعه همواره با رجوع به علم محقق می‌شود، مفهوم علم توانایی حل مسئله است، امروزه وضعیت رقابتی چه در جوامع و شرکت‌ها با رجوع به علم ایجاد می‌شود.

حمیدی فر با بیان این‌که یکی از رسالت‌های اصلی دانشگاه اینست که در خدمت توسعه‌ی صنعت کشور باشد، افزود: قطعا تعامل دانشگاه با صنعت کمک زیادی به توسعه ی کسب و کار می‌کند.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه سهند و شرکت آرمان آذربایجان، گفت: قطعا این تفاهم نامه باعث خیر و برکت زیادی خواهد بود و در سایه‌ی آن شاهد شکوفایی صنعت کفش و اشتغال در این زمینه باشیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید