فنی و حرفه ای همدان برای اشتغال کارآموزان تفاهم نامه منعقد کرد

0
324
فنی و حرفه ای همدان برای اشتغال کارآموزان تفاهم نامه منعقد کرد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی و کارآفرینی این اداره کل با شرکت شهرک‌های صنعتی و خوشه چرم استان خبر داد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایرنا، «وهب مختاران» روز چهارشنبه در این آیین اظهار داشت: این تفاهم نامه آموزشی سه جانبه در راستای ارتقای سطح مهارتی و اشتغال کارآموزان در رشته های مرتبط بین جامعه هدف در استان همدان منعقد شد.

وی، ایجاد مرکز نوآوری و طراحی خوشه چرم، استفاده و همکاری متقابل طرفین از توانمندی‌های آموزشی، مهارتی و امکانات و تجهیزات یکدیگر برای رشد و ارتقای خوشه چرم استان همدان را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

مختاران ادامه داد: به منظور توانمند سازی افراد شاغل و جویای کار در رشته های چرم و مصنوعات چرمی با استفاده از مربیان مجرب و متخصص و کارآزموده و اشتغال پایدار افراد مهارت آموخته در خوشه چرم این تفاهم نامه منعقد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان یادآور شد: همکاری در نیاز سنجی آموزشی و انجام مطالعات آینده پژوهی، تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی، همکاری در نظارت بر اجرای تعهدات و ارائه گزارش به طرفین، مشارکت در تمامی دوره های برگزار شده به منظور معرفی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای از تعهدات مشترک این تفاهم نامه است.

مختاران اظهار داشت: کار تولید بزرگترین چرم فرش جهان با مشارکت کارآفرین این اداره‌ کل با قابلیت ثبت در کتاب رکوردهای گینس به زودی آغاز خواهد شد.

استان همدان دارای ۲۲ مرکز و شعبه دولتی و ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی ویژه آموزش های فنی و حرفه ای است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید