تدابیر آیسانا برای ایجاد مزیت‌های رقابتی

0
659
تدابیر آیسانا برای ایجاد مزیت‌های رقابتی

با نزدیک‌شدن به فصل گرم سال، تقاضا برای خرید انواع صندل مردانه و زنانه افزایش می‌یابد و این روند ایجاب می‌کند تا صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی با ارائه صندل‌های باکیفیت و با تنوع بیشتر و همچنین قیمت مناسب، پاسخگوی نیاز بازار باشند.
کفش آیسانا از سال 1970 در ایران راه اندازی شده است و دارای گواهینامه کنترل کیفیت ایزو و گواهینامه معتبر از سازنده مواد اولیه کیمتکس و چرم دلتا می باشد. کفش آیسانا پلاس در میان برندهای کفشی که در ایران وجود دارد با تولید محصولات راحت و با کیفیت بالا از نظر آناتومی مورد استقبال قرار گرفته است. کفش آیسانا تا به امروز دارای 3 فروشگاه در سراسر جهان، 50 نماینده و 500 مرکز فروش در ایران است.
تولید با فناوری‌های روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت، طراحی منحصر به فرد، راحتی و انعطاف پذیری بالا، تولید محصولات مطابق با ساختار آناتومیک پا و گارانتی و پشتیبانی از تمامی محصولات دلایلی هستند که موجب شده است تا آیسانا بیش از بیش مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گیرد.
مهدی محبی، مدیر شرکت آیسانا طی یادداشتی که برای مجله اخبار صنعت چرم و کفش ارسال کرده است درباره وضعیت تولید صندل در تولیدی آیسانا و مشکلاتی که سد راه تولیدکنندگان صندل قراردارد توضیحاتی داده است که در ادامه آن را می خوانید:

مهدی محبی با اشاره به افزایش هزینه‌های تولید معتقد است رسالت تولیدی آیسانا در درجه اول کیفیت محصولات است. امسال هزینه‌های تولید برای تولیدکنندگان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است اما این افزایش هزینه، تأثیری بر کیفیت کالای تولیدی آیسانا نداشته است چرا که رسالت تولیدی آیسانا در وهله اول کیفیت محصولات و سپس قیمت آن است.
در تولیدی آیسانا تلاش شده است با تولید کالای مرغوب، هزینه خرید مشتریان را از سالی دو یا سه جفت کفش متفرقه به یک جفت کاهش دهیم و این امر نشان دهنده تدبیر اهداف این سازمان و حتی مقرون به صرفه بودن برای مشتری‌های عزیز است.
آیسانا در حال حاضر صادراتی به کشورهای اروپایی ندارد و عمده صادرت آن به کشورهای عراق، افغانستان وآذربایجان است زیرا که چین یک رقیب جدی برای صنعت کفش ایران محسوب می‌شود و سهم آن نسبت به ایران رشد داشته است. البته یکی از مسائلی که باعث شده در صادرات کفش با مشکل مواجه شویم نوسانات نرخ ارز و تأثیر آن بر تأمین مواد اولیه خارجی و عدم صرفه اقتصادی است. در حال حاضر شرایط رقابتی ناعادلانه باعث شده که بیشتر تولیدکنندگان با ۳۰-۴۰ درصد ظرفیت خود کار کنند.
مهدی محبی، مدیر شرکت آیسانا در ادامه ابزار امیدواری کرد که بتوانند در آینده با تدابیر مدیران صنعت کشور به خصوص صنعت کفش، موانع تولید را برطرف شود و به ثبات برسد. وی در ادامه می‌افزاید: در حال حاضر تقاضا در بازار نسبت به گذشته حدود ۶۰ درصد کاهش داشته است و دلیل اصلی آن شرایط اقتصادی نامناسب و تغییر معیارهای انتخاب یک محصول است.
ما امیدواریم با سعی و‌ تلاش در تدابیر فنی و‌مدیریتی خود بتوانیم از موانع پیش رو عبور و همچون گذشته به بهترین نحو به مشتریان عزیز خدمت‌رسانی کنیم و پاسخ مناسبی به نیازهای آنها بدهیم.
با آرزوی سرافرازی و سربلندی صنعت کفش ایران و موفقیت تولیدکنندگان گرامی در سال جدید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید