تحولات جدید صنعت کفش؛‌ موضوع اصلی نمایشگاه کفش شانگهای

0
449
نمایشگاه کفش شانگهای

چین به عنوان تولیدکننده، مصرف‌کننده و بزرگ‌ترین صادرکننده کفش در جهان سالانه بیش از 12 میلیارد جفت کفش تولید می‌کند که این میزان بیش از 80 درصد کل کفش جهان را تشکیل می‌دهد. یکی از چهار نمایشگاه بزرگ بین‌المللی کفش در جهان نمایشگاه بین‌المللی کفش شانگهای است که هجدهمین دوره این نمایشگاه 8 تا 10 اکتبر 2021 در مرکز نمایشگاه بین‌المللی شانگهای برگزار می‌شود.

به گزارش «اخبار صنعت چرم و کفش» نمایشگاه شانگهای که با تمرکز بر گسترش صنعت کفش چین برگزار می‌‌شود، یکی از پربازده‌ترین نمایشگاه‌ها در چین و حتی در آسیاست. امسال و در جریان برگزاری هجدهمین دوره این نمایشگاه «کفش‌های جدید»، «خرده فروشی‌های جدید» و «مد جدید» موضوعات اصلی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. هر سال صاحبان برند‌های کفش در چین، تولیدکنندگان، بازرگانان، تأمین‌کنندگان ملزومات و تجهیزات کفش و خریداران حرفه‌ای کفش در نمایشگاه گرد هم جمع می‌شوند تا در مورد توسعه صنعت کفش چین در ابعاد مختلف بحث و تبادل نظر کنند.

برگزاری نمایشگاه شانگهای در بالاترین سطح، در صنعت کفش آسیا تأثیر زیادی دارد. هر ساله بیش از 800 تولیدکننده و بازرگان مشهور بین‌المللی کفش از بیش از 20 کشور و منطقه از جمله ژاپن، کره‌جنوبی، ایتالیا، آلمان، ایالات متحده، روسیه، برزیل، امارات متحده عربی، ایران، ترکیه، هنگ‌کنگ و تایوان در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. در این نمایشگاه بیش از 1500 غرفه در فضایی به مساحت بیش از 30 هزار مربع است در اختیار فعالان صنعت کفش چین قرار داده می‌شود. نمایشگاه شانگهای از اهمیت و مزیت وصف‌ناپذیری برای تولیدکنندگان کفش حرفه‌ای و توسعه بازار کفش این کشور برخوردار است چرا که در قالب این نمایشگاه به‌روزترین اطلاعات و فناوری‌های صنعت کفش به نمایش گذاشته می‌شود. به گفته برگزارکنندگان، این نمایشگاه به تقویت روابط تجاری میان چین و سایر کشورهای جهان در صنعت کفش و گسترش مبادلات و همکاری‌های بین المللی و ارتقا صنعت کفش چین و رونق بازار کفش کمک می‌کند.

منبع: cif-fair

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید