بین‌المللی شدن فزاینده نمایشگاه ریواشو و گاردابگز

0
719
نمایشگاه ریوا شو و گاردابگز

در چهار روز نمایشگاه ریوا شو که از ۱۱ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ برگزار شد. بار دیگر گفتگوی زنده‌ای بین تولیدکنندگان اصلی جهان و خریداران صد کشور مختلف شکل گرفت.
۱۳۱۰ شرکت که ۱۰۴۴ شرکت از میان آن‌ها خارجی بودند محصولات خود را در نمایشگاه ریوا شو به نمایش گذاشتند و ۷۸ شرکت دیگر هم ۴۲ شرکت از میان آن‌ها نیز خارجی بودند در نمایشگاه گاردابگز حضور داشتند. میزان وفاداری به این نمایشگاه نیز خیلی چشم‌گیر بود و ۹۵ درصد شرکت‌کنندگان دوره به دوره در آن حضور داشته‌اند.
نمایشگاه این دوره جنبه بین‌المللی آن را بیش‌تر تقویت کرد و در آن حدود بیست تعاونی، انجمن، گروه صادرکننده از کشورهای راهبردی این بخش مثل ایتالیا، چین، هند، برزیل، ترکیه، پرتغال، بریتانیا، بلغارستان، هنگ‌کنگ و پاکستان حضور داشتند.
فرصت‌های کسب ‌و کار نیز به لطف حضور نمایندگان خریداران کشورهای پرو، کلمبیا، رومانی، کرواسی، لهستان، سوئد، روسیه، اکراین و قزاقستان افزایش داشت. برگزارکنندگان این نمایشگاه نیز موسسه تجارت ایتالیا، وزارت امور خارجه ایتالیا و مرکز تحقیقات نمایشگاه ریوا شو و
گاردابگز بودند.

 نمایشگاه ریوا شو و گاردابگز
روبرتو پلگرینی رئیس ریوا دل گاردا می‌گوید: طی چهار روز این نمایشگاه تجاری میزبان متخصصانی برگزیده بودیم و بار دیگر اثبات کردیم قطب بخش تولید انبوه پایپوش هستیم و می‌توانیم بستری کامل و یکپارچه برای کسب و کار کالاهای چرمی فراهم کنیم.
برنامه‌های آموزشی مختلف از آموزش روندهای خوش‌پوشی گرفته تا پایداری زنجیره عرضه، نوآوری و خلاقیت از بخش‌های تازه این دوره بود.
دوره بعدی این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۶ ژوئن برگزار می‌شود.

 نمایشگاه ریوا شو و گاردابگز  نمایشگاه ریوا شو و گاردابگز

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید