به جمع تامین کنندگان ایکسب بپیوندید

0
394
بازار تجارت الکترونیک ایران- ایکسب

وب سایت ایکسب(ecasb.com) از شما تولیدکننده گرامی دعوت می‌کند تا بعنوان یکی از تامین‌کنندگان کالا در کنار شرکت‌های برتر فعال در صنایع کیف، کفش، لباس و محصولات مرتبط با مُد و پوشاک، کالاهای خود را در ایکسب عرضه کنید.
ایکسب در همکاری با بانک پاسارگاد این امکان را برای شما فراهم کرده است تا محصولات خود را بی واسطه به مشتریان خود در سراسر ایران بفروشید و بدون دغدغه وجه کالای فروخته شده را از سامانه پرداخت امن ایکسب دریافت کنید.

سامانه پرداخت امن
ایکسب در همکاری با بانک پاسارگاد خدمات ویژه‌ای را به صاحبان کسب و کار و تامین‌کنندگان کالا ارائه می‌دهد، تا آنها بتوانند کالای خود را بصورت عمده در سایت ایکسب به مشتریان عرضه کنند، از مشتریان خود در سراسر ایران سفارش خرید دریافت کنند و همزمان با تحویل کالای فروخته شده، وجه آن را از ایکسب دریافت کنند.

فروشگاه ایکسب
ایکسب اولین وب سایت خرید و فروش آنلاین محصولات بصورت عمده B2B در ایران است و به شرکت ها و تجار این امکان را می‌دهد تا با داشتن فروشگاه اختصاصی،کالا و محصولات خود را به بازار ایران و جهان عرضه کنند.

سایر خدمات ایکسب
در کنار ایجاد فروشگاه، کاربران ایکسب ضمن دریافت بازخوردهای مشتری و آمار و ارقام میزان بازدید ومحبوبیت کالاها، می‌توانند با مشتریان بالقوه خود در ارتباط مستقیم باشند. علاوه بر این سامانه استعلام قیمت، به مشتریان بالقوه شما این امکان را می‌دهد تا نیازمندی‌های سفارشی و عمده خود را با ذکر جزئیات میزان سفارش و مشخصات فنی به تامین کنندگان ارائه کنند.

عضویت رایگان
عضویت در ایکسب و معرفی کسب و کارها کاملا رایگان است. تمامی کسب و کارها می‌توانند بصورت نامحدود کالاهای خود را در ایکسب معرفی کنند و از سامانه فروشگاهی ایکسب استفاده کنند.

عضویت طلایی
برای کسب وکارهای پیشرو و علاقمند به توسعه بازار، ایکسب خدماتی را در قالب تامین کنندگان برتر و مورد اعتماد ارائه می‌دهد و کاربران سایت را به سمت استفاده از کالاها و خدمات این شرکت‌ها ترغیب می‌کند. کاربران طلایی این فرصت را خواهند داشت تا از خدمات ویژه ایکسب برای بازاریابی و فروش محصولات خود بهره مند شوند.

آدرس سایت:www.ecasb.com
ثبت نام رایگان: www.ecasb.com/login
جهت کسب اطلاعات بیشتر: 09126461936

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید