به جریان زندگی اعتماد کنیم

0
1196
قالب کفش
شراره کدخدازاده- مجله اخبار صنعت چرم و کفش سخن دوم

آخرین شماره از مجله اخبار صنعت چرم و کفش در حالی منتشر می‌شود که مردم ایران درگیر یک میهمان ناخوانده هستند. کارهای روزمره هم به نوعی مختل شده است و کسب و کارها نیز تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. کشورمان از نظر اقتصادی و سیاسی حال و روز خوبی ندارد و آینده‌ای مبهم نیز پیش روست. سال 1398 با سیل آغاز شد و با کرونا درحال پایان یافتن است در این میان اتفاقات ناگوار بسیاری نیز روی داد. از زلزله گرفته تا فاجعه سقوط هواپیما که منجر به مرگ 176 نفر شد. بنا ندارم که با بیان وقایع تلخ، نمک به روی زخم بپاشم تنها بعضی از رویدادها را یادآوری کردم و مطمئن هستم که حتما شما هم وقایع بیشتری را که در سال 1398 اتفاق افتاد و موجب شد تا سردرگم و ناامید شوید در ذهنتان تداعی می‌کنید از وقایع اجتماعی گرفته تا اقتصادی و شخصی. اما در این میان یک سئوال دارم و آن این است که آیا در سالی که گذشت هیچ اتفاق خوبی برای شما نیفتاده است؟ تولد یک نوزاد، سفری خاطره انگیز، ازدواج، گرفتن هدیه و… باز هم ایمان دارم که اگر کمی بیندیشید می‌توانید فهرستی از اتفاقات خوب و شادی‌هایتان را تهیه کنید. اگر همه این موارد را در کنار هم قرار دهید حتما متوجه خواهید شد که تمام این فرایندها در کنار هم تشکیل‌دهنده زندگی است. زندگی یعنی یک جریان سیال که تمام اتفاقات خوب و بد را با خود به همراه دارد. حال مهارت در زندگی این است که یاد بگیریم و انتخاب کنیم تا از آن لذت ببریم و به جریان زندگی اعتماد کنیم. ایمان داشته باشیم که جهان هستی بازتابی از دنیای درون ما، افکار ما، احساس ما و انتخاب ماست.
برای رسیدن به اهداف در سال آینده برنامه‌ریزی کنیم شاید حق انتخاب کمی داشته باشیم و یا محدود شده باشیم اما مطمئنا حق این را داریم که امید داشته باشیم و با تلاش بیشتر به اهداف خود برسیم و بهترین خودمان در سال آینده باشیم.
در سال 1398 تعداد زیادی از تولیدکنندگان همراه ما بودند و ما را یاری دادند تا بتوانیم 13 شماره از مجله به همراه دهمین کتاب اطلاعات صنایع چرم و کفش را چاپ کنیم که بسیار از آنها سپاسگزاریم.
سال پر نمایشگاهی را پشت سر گذاشتیم دو نوبت نمایشگاه شابز در تهران، نمایشگاه امپکس، نمایشگاه تبریز، نمایشگاه همدان، نمایشگاه هیدج، نمایشگاه اصفهان، نمایشگاه قم، نمایشگاه آی‌مد و آیسف ترکیه، نمایشگاه سیماک و گاردا ایتالیا و نمایشگاه چرم هند که در همگی آنها حضور داشتیم و تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم اخبار و اطلاعات صنعت را برای شما تهیه و در اختیارتان قرار دهیم. لطفا ما را از نظرات و پیشنهادات خودتان آگاه کنید تا ما هم بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری برای سال آینده داشته باشیم.
در پایان، پیشاپیش سال نو را به خانواده بزرگ صنعت چرم و کفش تبریک می‌گویم و سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و بهروزی برایتان آرزومندم.

شراره کدخدازاده

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید