به اتحاد صنعت و مسئولان دلگرم هستیم

0
153
افشین شادی مهر- مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش

سلام بر عزیزانی که مطالب ما را می‌خوانند و ما را در راستای اهدافمان که خدمت‌‌گزاری به صنعت است، راهنمایی و تشویق می‌کنند.
ماه مرداد همزمان با ماه آگوست و تعطیلات در ایران و جهان است. در طول این 28 سال کاری در صنعت کفش، کیف و چرم همیشه مرداد ماه، ماه سختی از نظر کاری و درآمد بوده است. اما امسال گرمی هوا از یک سو و تعطیلات تابستانی نیز از سویی دیگر باعث رکود در بازار شده بود. علاوه بر آن همزمانی این ماه با عزاداری‌های ماه محرم نیز مزید بر علت شد تا بازار فروش در رکود خود غوطه‌ور شود. اما از قدیم گفته‌اند پس از یک سختی، راحتی در راه است لذا امیدواریم در شهریور ماه که به اصطلاح مدرسه بازار است، بازار رونق گیرد و این قطار به حرکت درآید.
گرمای شدید امسال طاقت فرسا بود اما گرما و همدلی که بین تشکل‌های صنعتی و صنفی برای برگزاری نمایشگاه با مسئولان دولتی برقرار شد موجب گردید تا امیدوار باشیم با این ارتباطات بتوانیم دوباره نظر بزرگواران دولتی را به صنایع چرم، کفش و صنایع وابسته جلب کنیم. باید آنها را قانع کنیم که اقتصاد کشور را می‌توان به سمت صنایع کیف، کفش و محصولات چرمی سوق داد تا در راستای افزایش صادرات غیر نفتی، صنایع ما هم بتوانند سهمی در خور توجه داشته باشند.
ما همواره بر این باور هستیم که جز در سایه همدلی و اتحاد بین تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و برندهای کوچک و بزرگ، نخواهیم توانست به اهداف خود دست پیدا کنیم.
واحدهای تولیدی هم باید آگاه باشند که برای رسیدن به صادرات 800 میلیونی، کیفیت در تولید حرف اول را می‌زند و نیز افرادی موفق خواهند بود که به کارشان عشق ورزند و از ساخت و ارائه یک محصول با ارزش افزوده بالا لذت ببرند. اگر تمام جوانان تولیدکننده ما این اهداف را داشته باشند ما به راحتی می‌توانیم به 600 میلیون نفر جمعیتی که در همسایگی ما هستند کفش و محصولات چرمی ارائه دهیم.


به امید دستیابی سریع به این مهم
افشين شادی مهر

مدیرمسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید