برگزاری ورکشاپ شناخت مقدماتی چارچوب طراحی پای‌پوش

0
969

دومین ورکشاپ شناخت مقدماتی چارچوب طراحی پای‌پوش برگزار شد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، به منظور ارتقای روحیه کسب و کار در میان فعالان صنف و صنعت کفش، کارگروه آموزش اخبار صنعت چرم و کفش با ایجاد تعامل میان مدرسان، مراکز آموزشی و تخصصی، فعالان صنفی و صنعتی و علاقمندان به حوزه کفش مجموعه ورکشاپ‌هایی را هدایت و معرفی می‌کند.

در همین راستا، دومین ورکشاپ شناخت مقدماتی چارچوب طراحی پای‌پوش با تدریس مهندس حمید حسن‌نژاد، محقق و مدرس دانشگاه، داور جشنواره فجر، مدیر گروه طراحان کفش طراحان مد، مشاور کارخانجات تولید کفش و مدیر گروه گالوش برگزار شد.

این ورکشاپ با همکاری مرکز مشاوره تخصصی کارآفرینی کسب و کار تامد (توانمند اخگران مهارت و دانش) اولین مرکز توانمند سازی مهارتی دانشی طراحان به مرحله اجرا در آمد.

در این ورکشاپ، هنرجویانی از صنعت کفش و طراحی لباس حضور یافتند.

شناخت قالب پای‌پوش، آشنایی با انواع پای‌پوش‌ها، مراحل طراحی و آشنایی با آن، چگونگی ایجاد چارچوب طراحی پای‌پوش و نیز کلیاتی از تولید چرم در ایران و ایتالیا از جمله مطالب ارائه شده در این ورکشاپ بود.

لازم به ذکر است به علت محدودیت‌های کرونایی، مجریان این ورکشاپ را با ظرفیت محدود، در محیطی کاملا ضد عفونی شده، با ارائه ماسک و شیلد، جریان هوا، شستشوی مکرر دست‌ها از سوی تمامی حاضران و رعایت دیگر موارد پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید