برند چرمیران روبه پیشرفت است

2
907
چرمیران

نمایشگاه آیسف فرصتی مناسب بود تا با مدیرانی که برای بازدید و خرید به نمایشگاه آمده اند گپ و گفتی بزنیم. یکی از این مدیران جوان مهدی غفاریان مدیرعامل برند چرمیران بود که ما هم فرصت را غنیمت دانستیم و گفت و گویی در مورد اوضاع تولید و برند چرمیران انجام دادیم. ماحصل این گفت و گو را در ادامه می‌خوانید.

مهدی غفاریان در مورد صنعت چرم در ایران گفت: ما در حال حاضر برندهایی داریم که اگر بتوانند در کشورهای اروپایی شعبه داشته باشند حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. در این صنعت سردارها و آدم‌های خاصی مطرح هستند که مواد اولیه و ماشین‌آلات را تامین می‌کنند. بزرگانی در این صنعت هستند که در این مسیر ایثار کرده‌اند و بزرگانی از گذشته داریم که اثرشان همچنان در این صنعت باقی مانده است و وظیفه ماست که همیشه از آنها یاد کنیم. وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این صنعت باید آموزش‌های لازم را بدهیم و هزینه‌های آن را پرداخت کنیم تا بتوانیم پرچم این صنعت را دست به دست به نسل‌های آینده بدهیم و این رسالت ماست. البته رسانه‌ها نیز در این مسیر ما را کمک و یاری کرده‌اند تا ما هدف را باور کرده و به مقصد برسیم.
وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت چرمیران چگونه است، گفت: وضعیت چرمیران خوب است و با مطالعه و آموزش و دقت، مسائل اقتصادی را رصد می‌کند. در نمایشگاه‌های مختلف حضور داریم و همواره با آموزش و تحقیق کار را پیش می‌بریم. از مشاوران دانشگاهی و تبلیغاتی استفاده می‌کنیم. در بحث فنی از اساتید بهره می‌گیریم تا کالای شایسته به دست مصرف‌کننده برسانیم. در کل من فکر می‌کنم چرمیران رو به پیشرفت است و صنعت چرم هم پذیرفته که یکی از برندهای مطرح در کشور، برند چرمیران است.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که سال گذشته قیمت‌ها افزایش یافته است، اظهار کرد:‌ قیمت‌ها باید با خدماتی که ارائه داده می‌شود، تناسب داشته باشد. ما کیفیت کالا را افزایش می‌دهیم و بالطبع این موضوع بر قیمت‌های محصولات ما نیز اثر می‌گذارد. در کل تلاش کرده‌ایم که حاشیه سودمان را به گونه‌ای تعریف کنیم که گردش مالی بالایی داشته باشیم. یکی از حسن‌های چرمیران این است که قیمت‌ها متناسب با کیفیت کالاست. وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعدیل نیرو داشته‌اید، خاطرنشان کرد: تا ابتدای سال ۹۸ حدود ۲۰ درصد افزایش نیرو داشته‌ایم و تا پایان سال ۹۸ احتمال دارد که ۱۵ درصد دیگر نیرو به کل مجموعه اضافه کنیم.
مدیرعامل برند چرمیران در پاسخ به این پرسش که با افزایش حقوق نیروی انسانی با مشکلی روبه‌رو نشده‌اید، گفت:‌ مشکلی نداریم، در چرمیران برنامه‌ریزی کرده‌ایم و بخش مالی محاسباتی را انجام داده است و با یک شرکت ترکیه‌ای برای ماشین‌آلات جدید رایزنی‌هایی را انجام داده‌ایم. با یک شرکت در ایران که ماشین‌آلات ایتالیایی را وارد می‌کند در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم ماشین‌آلات را به‌روز کنیم.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرمیران بدهی دارد یا خیر، عنوان کرد: یک فعال اقتصادی اگر بدهی نداشته باشد به نظر من فعال اقتصادی نیست. بدهکاری جزوی از کار ماست، بدهکار بودیم، هستیم و خواهیم بود و البته آنها را پرداخت خواهیم کرد و معتقدیم که هر کجا که هستیم در محضر خدا هستیم. روزی ما به عنوان تولیدکننده باید چک می‌دادیم که کالایی بخریم و امروز به جایی رسیده‌ایم که تنها با صحبت کردن به ما کالا می‌دهند. امروز شرکت چرمیران موجودی کالا و مواد اولیه بالایی دارد. ما تا اواخر سال ۹۸ مواد اولیه داریم. مشتری‌ها تقاضای زیادی از ما دارند و ما باید دپوی ۷ تا ۸ ماهه داشته باشیم. این یکی از حسن‌های چرمیران است.
وی با اشاره به راه‌اندازی فروشگاه جدید عنوان کرد:‌ ما تا دو ماه آینده در ایران‌مال فروشگاه ۵۰۰ متری با دکوری شیک راه‌اندازی خواهیم کرد. شب عید نیز یک فروشگاه ۲۷۰ متری در حرم راه‌اندازی کردیم که درب فروشگاه به حرم باز می‌شود.
مهدی غفاریان در پایان گفت: امیدوارم حال همه اهالی صنعت خوب باشد. خداوند به قدری بزرگ است که برای هر کس به اندازه توانش تدارک دیده است و اینطور نیست که ما جای کسی را تنگ کرده باشیم و یا کسی جای ما را تنگ کرده باشد از این که کسی در صنعت موفق می‌شود ما نباید نگران باشیم چون هر کدام از ما سهمی را در بازار خواهیم داشت و اگر این امر برای همه نهادینه باشد با آرامش بیشتری کار می‌کنند و اگر همگی انرژی مثبت داشته باشیم خداوند خودش پشت و پناهمان خواهد بود.

2 دیدگاه‌ها

  1. با سلام بنده از فروشگاه چرمیران در مشهد دیدن و خرید کرده ام و بسیار مورد توجه بنده قرار گرفته است. میخواهم یک نمایندگی فروش در شهرستان اراک از استان مرکزی بگیرم لطفا بنده را راهنمایی کنید تا بتوانم با مدیر مسئول یا مالک ارتباط بگیرم با تشکر

    • با سلام بنده از فروشگاه چرمیران در مشهد دیدن و خرید کرده ام و بسیار مورد توجه بنده قرار گرفته است. میخواهم یک نمایندگی فروش در شهرستان اراک از استان مرکزی بگیرم لطفا بنده را راهنمایی کنید تا بتوانم با مدیر مسعول یا مالک ارتباط بگیرم با تشکر.شماره تماس 09189634500

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید