بازگشایی پاساژها و بازارهای مسقف از اول اردیبهشت

0
359
پاساژ و بازارهای مسقف

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: طی مکاتبات و پیگیری‌های مستمر اتاق اصناف تهران از ستاد ملی کرونا، مصوب شد تا زمان بازگشایی پاساژها و بازارهای مسقف از اول اردیبهشت باشد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از روند بازار ، قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: طی مکاتبات و پیگیرهای مستمر اتاق اصناف تهران از این ستاد، در نهایت امروز مصوب شد تا زمان بازگشایی پاساژها و بازارهای مسقف از اول اردیبهشت ماه باشد.

لذا کلیه پاساژها و بازارهای مسقف از تاریخ یکم اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: پیرو این مصوبه ساعت فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف تا ساعت ۱۸ (۶ بعد از ظهر) خواهد بود و این مراکز می‌بایست پس از این ساعت، واحدهای خود را تعطیل نمایند.

فراهانی تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی کم خطر مستقر در بازار تهران، پاساژها و بازارهای مسقف می‌بایست نسبت به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام و کد مجوز بهداشت را دریافت و در واحد صنفی خود نصب نمایند؛ چراکه فعالیت این واحدها بدون ثبت نام و دریافت کد مجوز، غیرمجاز خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف در پایان با اعلام اینکه صنوف پر خطر همچنان تعطیل هستند، اظهار امیدواری کرد تا همانطور که با پیگیری‌های صورت گرفته پاساژها و بازارهای مسقف بازگشایی گردید، در تلاش هستیم تا با همکاری و رعایت کامل پروتکل‌ها بهداشتی توسط اصناف و مردم عزیز، امکان فعالیت اصناف پر خطر نیز در مراحل دیگر مهیا گردد.

وی اظهار داشت: فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به غیر از فروشگاه‌های سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده، پاساژ و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود (فقط امکان غذای بیرون بر دارند)، گرمابه، سونا و ماساژ، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا، جزو صنوف پرخطر بوده و تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحدهای خود را ندارند.

خبرنگار: محبوبه فکوری

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید