بازدید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از واحد تولیدی کفش دنیلی

0
437
بازدید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از واحد تولیدی کفش دنیلی

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در بازدید از واحد تولیدی کفش پیشگامان دنیلی در منطقه صنعتی منطقه آزاد تجاری ارس با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی و صنعتگران و کارگران تلاشگر در مجموعه های مختلف در عرصه اقتصادی و توسعه استان پیشگام هستند، افزود: مهارت خلاقیت و نوآوری از مولفه های مهم توسعه به شمار می‌رود که آذربایجان شرقی مهد آن است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، فتحی با اشاره به ماموریت های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص صیانت از نیروی ارزشمند کار با بیان ماموریت های مهم این وزارتخانه، آمادگی کامل این اداره کل و مجموعه دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی در راستای صیانت از نیروی ارزشمند کار و تداوم تولید و حمایت از تولید را اعلام و از تلاش های صورت گرفته در راستای بهره‌وری نیروی ارزشمند کار و اجرای دقیق قوانین و مقررات کار در این منطقه از اژدر کش مدیرعامل این مجموعه بزرگ صنعتی قدردانی کرد.

 شرکت پیشگامان دنیلی در زمینه تولید پوشاک و کفش ورزشی و سایر محصولات چرمی در منطقه صنعتی منطقه آزاد ارس با سه برند اختصاصی بین المللی در شهرک صنعتی منطقه آزاد ارس با تولید روزانه۱۲۰۰ جفت تولید با ۳۰۰ مدل در حال فعالیت است.

این شرکت در زمینه قالب سازی، مدل سازی و فرآیندهای تولید کفش با تکیه بر توان داخلی و تخصص نیروهای کارآمد خود توانسته است سهم بزرگی از بازار های بین المللی و منطقه ای را به خود اختصاص داده و در قالب برندهای بزرگ جهانی به تولید خود ادامه می‌دهد.

طرح توسعه این شرکت با هدف گذاری فاز های دوم و سوم در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید .

همچنین طرح توسعه کل مجموعه پیشگامان دنیلی با هدف گذاری صورت گرفته در سال ۱۴۰۵ به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید که با بهره برداری از این مجموعه بزرگ صنعتی زمینه اشتغال برای ۷۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید