بازديد معاون وزير صمت از 5 واحدتوليدی در شهرک صنعتی پرند

0
845
بازديد معاون وزير صمت از 5 واحدتوليدي در شهرک صنعتي پرند

در راستای شعار سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و به مناسبت 21مرداد روز حمایت از صنایع کوچک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران  از 5 واحد تولیدی در شهرک صنعتی پرند بازدید کرد.
به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از خبرگزاری آریا، علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران  به همراه صابر پرنیان مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان تهران از واحدهای صنعتی حدیدساز پرند تولیدکننده اسکلت فلزی بازدید به عمل آورد.
*بازدید از واحد بازفعال‌سازی شده حدیدساز پرند
این واحد تولیدی در راستای برنامه احیای واحدهای راكد درون شهرك‌ها و نواحی صنعتی، مجددا به چرخه تولید بازگشته و بازفعال سازی شده است.
حدیدساز پرند كه ظرفیت تولید سالانه یكهزار و 400 تن را دارد در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع قرار دارد و با سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومان برای 60 نفر اشتغال به وجود آورده است.
 واحد صنعتی هور سپهر سامان؛ دیگر واحدی بود كه مورد بازدید قرار گرفت. این واحد با سرمایه گذاری 35 میلیارد تومان و اشتغال 60 نفر در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع در زمینه خدمات هواپیمایی فعالیت دارد.
*افتتاح سوله جدید شركت تولید ظروف آشپزخانه تیارا
رسولیان و پرنیان همچنین از واحد تولیدی تیارا (طرح فوم تولید کننده ظروف آشپزخانه تفلون) كه در زمینی به مساحت 2600 متر مربع با سرمایه گذاری 15 میلیاردی و اشتغال 45 نفری فعالیت دارد، نیز بازدید نمودند. در این بازدید سوله جدید واحد تولیدی مورد افتتاح قرار گرفت. این واحد قبلا از سوله استیجاری استفاده می‌كرده است.
* بازدید از خط تولید تازه افتتاح شده واحد تولید ماشین آلات راهسازی
واحد تولیدی دلتا راه ماشین (تولید کننده ماشین آلات راهسازی) كه در زمینی به مساحت 13 هزار متر با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومان و اشتغال 120 نفر ظرفیت تولید 450 دستگاه در سال فعالیت دارد نیز، مورد بازدید قرار گرفت. این واحد بتازگی خط تولید جدید خود را افتتاح نموده است.
شرکت هوا ابزار تهران (تولید کننده تجهیزات تولید گاز صنعتی، کمپرسورهای هوا و گاز) نیز دیگر واحدی بود كه بازدید شد. این واحد با سرمایه گذاری 130 میلیارد تومانی و اشتغال 270 نفری و ظرفیت تولید 60 دستگاه در سال مستقر در شهرک صنعتی پرند مستقر است.
*گفتگو با فعالان صنعتی و صدور دستورات لازم
گفتنی است كه مسئولان در جریان بازدید این بازدید ضمن گفتگو با دست‌اندرکاران این طرح‌های صنعتی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.
در جریان این برنامه، ضمن گفت‌وگو با مدیر عامل واحد‌های تولیدی، مسائل و مشکلات آنان از جمله تسهیلات، طرح توسعه، تامین مواداولیه و افزایش محصول مورد بحث و تبادل نظر قرار پرداخت و در خصوص رفع مشکلات دستورات لازم صادر گردید.
انتهای پیام/ح.ابویسانی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید