بازار کفش مشهد در نوروز ۱۴۰۱ جان تازه‌ای گرفته است

0
292
بازار کفش مشهد در نوروز ۱۴۰۱ جان تازه‌ای گرفته است

رئیس اتحادیه صنف کفاشان مشهد گفت: حضور زائران در سال جدید و عدم تعطیلی واحدهای صنفی موجب شده کسب‌وکارها در مشهد به خصوص بازار کفش در سال ۱۴۰۱ جان تازه‌ای بگیرد.

اخبار صنعت چرم و کفش – محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار کفش در مشهد در ایام نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: در ایام نوروز و در ابتدای سال جاری به دلیل حضور گسترده زائرن در استان و به خصوص شهر مشهد به لطف امام رضا(ع) بازار فروش کفش به خصوص در اطراف حرم مطهر رضوی به شدت رونق گرفته است. همچنین نوروز امسال ضرر و زیان واحدهای صنفی اتحادیه حدود ۵۰ درصد جبران شده است.

وی افزود: با این وجود طی این مدت به دلیل گران شدن مواد اولیه هزینه تولید کفش افزایش یابد و این مساله موجب شد وضعیت بازار فروش کفش در سال قبل چندان مطلوب نباشد.

رئیس اتحادیه صنف کفاشان مشهد تصریح کرد: حضور زائران در  سال جدید و عدم تعطیلی واحدهای صنفی به کسب‌وکارها در مشهد به خصوص به بازار کفش بسیار رونق بخشیده است.

محمدی تصریح کرد: از ابتدای امسال برنامه بازرسی و نظارت بر فروش اصناف تشدید شده است. همچنین واحدهای صنفی کفش‌فروشی به دلیل رقابت موجود کفش را با قیمت مناسبتر به مردم عرضه می‌کنند. به همین دلیل مساله گران‌فروشی در صنف ما دیده نشده است.

وی عنوان کرد: به طور کلی امسال در بازار کفش تخلف زیادی صورت نگرفته و همان تعداد اندک نیز رفع مشکل شده است. بازرسی‌ها و کشیک نوروزی از طرف اتحادیه صنف کفاشان مشهد از ابتدای سال به صورت شبانه‌روزی انجام شده و ۶ نفر از اعضای اتحادیه در این زمینه فعالیت می‌کردند.  

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید