اولین نمایشگاه بین المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی

0
2015
ایران شابز 1

یکی از عوامل موفقیت نمایشگاه‌ها در سراسر دنیا انتخاب یک مجری توانمند در حوزه برگزاری نمایشگاه است. مجریان نمایشگاه باید از تجربه کافی در زمینه برگزاری نمایشگاه برخوردار باشند و این کار را به صورت تخصصی و حرفه‌ای دنبال کنند و از امکانات و توانمندی‌های خود در برگزاری نمایشگاه بهره ببرند. زمانی که اعلام شد مجری برگزاری نمایشگاه ایران شابز، کانون ایران نوین است ما به نوبه خود بسیار خرسند شدیم چرا که بالاخره توانستیم مجری توانمند را با صنعت چرم و کفش همراه کنیم. در زیر رزومه‌ای از کانون ایران نوین را می‌خوانید.

کانون ایران نوین با تفکری خلاق

نزدیک به ۳ دهه پیش کانون ایران نوین با تفکری خلاق فعالیت خود را با هدف خدمت رسانی به صاحبین کسب و کارها، سازمان ها و ارگان های دولتی و صنعتگران این مرز و بوم شروع کرد.
با ظهور فلسفه مارکتینگ، مسیر فکری و اجرایی کانون همگام با تحولات صنعت به سمت ارائه خدمات مبتنی بر نیاز بازار هدف سوق پیدا کرد و در چارچوب نگاه بازاریابی محور، تبلیغات هدفمند در دستور کار قرار گرفت. نگاه توامان به مقوله بازاریابی و تبلیغات این مجال را به وجود آورد تا با تکیه بر نیروهای متخصص و به پشتوانه توان مغزافزاری و نرم افزاری خود، در مسیر تحقق اهداف سازمانی صاحبین کالا و خدمات موثر واقع شویم.
کانون بازاریابی تبلیغاتی تمام سرویس ایران نوین به‌عنوان بنیان‌گذار نوع جدیدی از خدمت‌رسانی در زمینه مشاوره بازاریابی و همچنین تولیدکننده محتوای استاندارد، پیام شما را به درستی به جامعه هدفتان منتقل می کند.هدف نهایی ما افزایش دانش و آگاهی جامعه‌ سربلند ایران است. وظیفه حرفه‌ای ما حکم می‌کند که آسیب‌های ناشی از تبلیغات را به حداقل کاهش دهیم و راه را برای فعالیت دیگر گروه‌های همکار؛ البته با شیوه‌های اصولی، اخلاقی و روز دنیا هموار کنیم.
بنایی که طی ۳۰ سال پیش پایه‌های آن را استوار نهادیم، حالا به آسمان‌خراشی عظیم تبدیل‌شده که قواعد صنعت تبلیغات را دگرگون کرده است، چون به بلندا فکر کردن ویژگی ماست.
کانون ایران نوین به عنوان همراه صنایع و با رویکرد حمایتی خود همواره در تلاش بوده است تا از ابزارهای بازاریابی، در مسیر رشد و تعالی برندهای هر صنعت بهترین بهره را برده و ارزش افزوده ویژه‌ای را ایجاد نماید؛ در این مسیر این مجموعه با سال‌ها سابقه و تجربه برگزاری ده‌ها نمایشگاه ملی و بین‌المللی، این بار با هدف ایجاد رونق در صنایع مشخص اقدام به برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی نمود.
در جهت برنامه‌ریزی هرچه بهتر نمایشگاه مذکور علاوه بر فراهم‌سازی امکان حضور فعالان صنایع مرتبط، تلاش بر این بوده است تا با برگزاری نشست‌های تخصصی و شکل دهی محیط تجاری، فضای بهره‌برداری حداکثری برای مشارکت‌کنندگان ارزش افزوده این رویداد بین المللی باشد.
در این راستا با تبلیغات و اطلاع رسانی اصولی، شرایط حضور بازدیدکنندگان به صورت گسترده در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران (ایران مال) به عنوان پایگاهی تخصصی در حوزه برگزاری رویدادهای تجاری با جاذبه های تجاری و فرهنگی و هنری گسترده فراهم گردیده است.
پیشرفت و رشد روز افزون تولیدکنندگان و ارائه کنندگان خدمات این مرز و بوم همواره هدف اصلی کانون ایران نوین بوده است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.


مريم شفيعي
مديرعامل كانون ايران نوين

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید