انعقاد تفاهم‌نامه همکاری صندوق کارآفرینی امید با اتحادیه چرم تبریز

0
496
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری صندوق استان آذربایجان شرقی با اتحادیه چرم تبریز

 به منظور حمایت از تولیدات و رونق بازار چرم، کیف و لوازم کفش تفاهم نامه ای میان صندوق کارآفرینی امید و اتحادیه چرم، کیف و لوازم کفش  تبریز منعقد شد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از آنا، به منظور حمایت از تولیدات و رونق بازار چرم، کیف و لوازم کفش تفاهم نامه ای میان صندوق کارآفرینی امید و اتحادیه چرم، کیف و لوازم کفش تبریز منعقد شد.

در این جلسه که با حضور کریم زاده مدیر صندوق کارآفرینی استان آذربایجان شرقی و مودتی رئیس اتحادیه صنف چرم، کیف و لوازم کفش تبریز رسمیت یافت، کریم زاده به ظرفیت های استان در این مورد اشاره کرد و گفت: چرم تبریز از دیرباز شهره خاص و عام بوده و محصولات دست ساز صنعتگران و هنرمندان استان این توان را دارد تا بازارهای داخلی و خارجی را فتح کند.

مسعود مودتی رئیس اتحادیه صنف چرم، کیف و لوازم کفش تبریز این تفاهم نامه را فرصتی مغتنم برای فعالان این عرصه دانست و ضمن قدردانی از توجه ویژه صندوق به اشتغال در زمینه چرم که سالیان متمادی دغدغه اعضای اتحادیه مذکور جهت تامین مالی و اعطای تسهیلات بوده و تا کنون اقداماتی مشابه از سوی بانکها و موسسات اعتباری صورت نگرفته که با انعقاد این تفاهم نامه زمینه اشتغال و رونق بازار چرم، کیف و لوازم کفش صورت خواهد گرفت.

کریم زاده مدیر صندوق استان در انتهای جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف چرم، کیف و لوازم کفش تبریز افزود، حمایت از کسب و کارهای خرد فلسفه وجودی صندوق بوده و اظهار امیدواری کرد که با انعقاد این تفاهم نامه در رونق تولید و فروش چرم سهم موثر و بسزایی داشته باشیم.

این تفاهم نامه با مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال منعقد شده و می تواند ۶۰ نفر را تحت پوشش قرار دهد. سقف تسهیلات ۵ میلیارد ریال است و آورده فعالان عرصه چرم باید ۱۰۰ میلیارد ریال باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید