انتقال کفاشان دست دوز در دستور کار ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران

0
545
قدرت اله محمدی

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه در طرح ساماندهی دستفروشان 10 نقطه اصلی از جمله تجریش و میدان هفت تیر را داریم ادامه داد: این طرح در همه مناطق به یک شکل انجام نمی‌شود و هر منطقه بنا به نیاز و ظرفیت‌های آنجا در حال انجام است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، “قدرت اله محمدی” مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در گفت‌وگو با تهران بهشت درباره طرح ساماندهی دستفروشان گفت: طرح جامع ساماندهی دستفروشان را در تهران شروع و در نقاط مختلف در حال اجرا است.

محمدی با بیان اینکه “به همت شهرداری تهران طرح ساماندهی دستفروشان 10 نقطه اصلی از جمله تجریش و میدان هفت تیر را داریم” ادامه داد: این طرح در همه مناطق به یک شکل انجام نمی‌شود و هر منطقه بنا به نیاز و ظرفیت‌های آنجا در حال انجام است.

انتقال کفش‌دوزها و اوراق‌چی‌ها در دستور کار

محمدی درباره وضعیت کفش دوزها در باغ سپه سالار گفت: کفش‌دوزها باید مسائل ایمنی را رعایت کنند و همچنین باید از آن فضا منتقل شوند چون در فضایی کوچک و مسکونی در حال کار هستند که بسیار خطرناک است که با آنها صحبت کرده‌ایم که آنجا را ترک و به شهرک‌های صنعتی بروند.

وی ادامه داد: کفش دوزها خودشان هم می‌دانند حضورشان آنجا از نظر ایمنی خطرناک است، به همین دلیل به آنها گفته‌ایم ظرف دو سال باید منتقل شوند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت انتقال اوراق‌چی‌ها در محدوده شوش هم گفت: بخشی از اوراق چی ها در شوش منتقل شده اند و انتقال بقیه هم در دستور کار است که در سال آینده باید انجام شود.

استقبال دستفروشان از سامانه “سامان بازار”

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره سامانه “سامان بازار” که برای ساماندهی و ثبت نام دستفروشان راه‌اندازی شده گفت: ثبت‌نام در سامانه سامان بازار آغاز و بسیاری در حال ثبت‌نام هستند و خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن شده است.

برخی پیاده رو را انبار آهن کرده‌اند

محمدی در پایان به وضعیت بازار آهن فروشان در شادآباد اشاره و تاکید کرد: در شادآباد هم باید پیاده‌روها خالی شود، برخی پیاده رو را انبار آهن کرده اند که آنها باید سال آینده برای خود انبار تهیه و پیاده رو را خالی کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید