انتخابات پرحاشیه جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش

0
733
اعضای جامعه صنعت کفش

جلسه مجمع عمومی فوق العاده جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران روز شنبه 23 اسفند ماه 1399 برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا اساس نامه جامعه مطابق با الگوی اساس نامه اتاق بازرگانی ایران اصلاح گردید و با وجود مخالفت تعداد زیادی از اعضای حاضر و ترک جلسه به نشانه اعتراض، جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران با تغییر این اساس نامه زیر نظر اتاق بازرگانی قرار گرفت.
در مجمع عمومی عادی نیز که به صورت فوق‌العاده برگزار گردید گزارش عملکرد هیات مدیره، خزانه‌دارو بازرس به اطلاع حضار رسید و سپس عملکرد هیات مدیره در تراز منتهی به سال مالی جامعه و حق عضویت سالیانه اعضا و مبلغ ورودیه تصویب شد.
در انتها انتخابات هیات مدیره و بازرس دوره نهم نیز برگزار گردید. از آنجا که اطلاع رسانی دقیقی انجام نگرفته بود تعدادی از کاندیداتورها در این جلسه حضور نداشتند که میزان آرایشان به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته بود. اما در نهایت انتخابات انجام شد و ناصردزفولی، محمدرضا داورپناه، علی لشکری، مصطفی طالقانی، محمد عرب، یاسر نباتی، پیمان بهمنی، علی اکبر اخوت، روح‌الله هادوی نیا و حسین عرب منتخب شدند.
دوشنبه 25 اسفند ماه نیز اولین جلسه هیات مدیره دوره جدید در دفتر جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش برگزار گردید و به این ترتیب مصطفی طالقانی به عنوان رئیس هیات مدیره، روح الله هادوی نیا به عنوان نایب رئیس، علی لشکری به عنوان خزانه دار و پیمان بهمنی به عنوان منشی معرفی گردیدند.
انتخاب روسای کمیسیون‌های هفت گانه جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش نیز همراه با تصویب ساختار سازمانی در روز 16 فروردین در وزارت صمت انجام شد و نتیجه به صورت زیر اعلام گردید:
1-ناصر دزفولی مسئول کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی
2-اکبر اخوت مسئول کمیسیون تولید، اشتغال و استاندارد
3-محمد عرب مسئول کمیسیون توسعه صادرات
4-حسین عرب مسئول کمیسیون بازارگانی
5-روح الله هادوی نیا مسئول کمیسیون آموزش، مشاوره و توسعه منابع انسانی
6-پیمان بهمنی مسئول کمیسیون ارتباطات و تشکل ها
7-علی لشکری مسئول کمیسیون آمار و مطالعات راهبردی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید