افزایش ۴۰ درصدی فروش شرکت نساجی و چرم عراق

0
421
افزایش ۴۰ درصدی فروش شرکت نساجی و چرم عراق

با وجود بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، فروش شرکت سهامی عام نساجی و چرم وزارت صنعت و معدن عراق ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، شرکت سهامی عام صنایع نساجی و چرم عراق در وزارت صنعت و معدن این کشور اعلام کرد که با وجود بحران اقتصادی که کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا با آن مواجه شده،‌ فروش این شرکت ۴۰ درصد افزایش یافته است.

قاسم عبدالمحسن جاسم، مدیر بخش «کفش های بغداد» در این شرکت گفته است که این شرکت طرحی را برای شروع بازاریابی محصولات خود از جمله کفش تهیه کرده است. این طرح شامل افزایش تولید لباس‌های محافظ و نظامی، لباس رسمی و لباس کار برای کارکنان ادارات دولتی است.

به گفته وی این شرکت با وزارت دفاع و وزارت کشور عراق قراردادی منعقد کرده است و بر اساس آن، شرکت متعهد شده که یونیفرم نظامی و کفش خدمت (پوتین سربازی ساخته شده از چرم طبیعی) را برای این دو وزارتخانه تولید کند.

وی تاکید کرد: محصولات تولید شده پس از انجام آزمایشات مختلف، مطابق با استانداردهای سازمان مرکزی استانداردسازی و کنترل کیفیت عراق عرضه می‌شود.

 جاسم درباره تأثیر نرخ دلار بر قیمت محصولات تولیدی این شرکت گفت: محصولات این شرکت با قیمت‌های ثابت در بازار عرضه می‌شود و با نوسان نرخ ارز، تغییر پیدا نمی‌کند. این امر موجب شده محصولات تولیدی به قیمت کارخانه و بدون کسب سود فروخته شود.

شرکت سهامی عام صنایع نساجی و چرم عراق یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده صنایع نساجی و چرم در این کشور است که با ۹ شعبه در عراق در بخش تولید چرم، پنبه، نساجی و بافندگی، پوشاک و فرش دستبافت فعالیت می‌کند.

منبع: yesiraq

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید