افتتاح کارخانه جدید ماشین سازی پی یو صنعت نظری

0
1283

افتتاح کارخانه جدید ماشین سازی پی یو صنعت نظری ، سه شنبه نوزدهم آذرماه با حضور روسا و اعضای هیات مدیره اتحادیه‌ها و متخصصین صنعت چرم و کفش کشور، افتتاح گردید.

کارخانه جدید ماشین‌سازی پی‌یو صنعت نظری با وسعت 7هزار متر مربع در شهرک صنعتی نصیرآباد واقع شده است و علاوه بر ساختمان‌های تولیدی و اداری مجهز به سوئیت‌های رفاهی برای اقامت مشتریان و کارکنان و هایپرمارکت برای فروش محصولات جانبی کفش می‌باشد. در ابتدای مراسم برای بازدیدکنندگان، تور بازدید از اولین هایپرمارکت مواد اولیه کفش و کارخانه در نظر گرفته شده بود و کارشناسان هر بخش توضیحات لازم درباره مراحل ساخت ماشین آلات کفش را ارائه کردند.


مراسم افتتاح کارخانه جدید ماشین سازی پی یو صنعت نظری با صحبت‌های مهندس عقیل نظری مدیرعامل ماشین سازی نظری آغاز شد. ایشان ضمن خوشامدگویی به میهمانان، ابراز امیدواری کرد با افتتاح این کارخانه گامی در جهت رشد و ارتقا صنعت کفش برداشته شده باشد. در ادامه مراسم مدیران اتحادیه ها و تشکل‌ها طی صحبت هایی از تلاش های مهندس نظری تقدیر کردند.

عقیل نظری مدییرعامل شرکت درباره کارخنه جدید اینچنین گفت: فضای کارخانه ماشین سازی نظری ۷۰۰۰ متر مربع است و حدود ۵۹۰۰ متر مربع زیربنا دارد که شامل ۴ سالن آهنگری، نقاشی، تراشکاری و مونتاژ می‌باشد و ۳۵۰ متر مربع نیز انباردارد .بخش اداری و سالن انتظار و همچنین هایپر مارکت بزرگ دارد. در جای قبلی با مشکلات کمبود فضا مواجه بودیم از سوی دیگر شاهد هستیم که صنعت کفش ایران در حال رشد است لذا احساس کردیم که این صنعت نیاز به جایی مطمئن دارد که خدمات پس از فروش کاملی داشته باشد تا تولیدکنندگان از لحاظ تامین قطعات برای دستگاه‌ها و تامین مواد اولیه و حتی لوازم جانبی دستگاه‌ها دغدغه‌ایی نداشته باشند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید