اعضای جدید هیات‌مدیره و بازرس انجمن صنعت کفش استان اصفهان انتخاب شدند

0
505
اعضای جدید هیات‌مدیره و بازرس انجمن صنعت کفش استان اصفهان انتخاب شدند

اعضای جدید هیات‌مدیره و بازرس انجمن صنعت کفش استان اصفهان با برگزاری مجمع عمومی این انجمن در اتاق بازرگانی اصفهان انتخاب شدند. مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده انجمن صنعت کفش استان اصفهان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.
در ابتدای این نشست عنوان شد با توجه به تفاوت تعریف فعال اقتصادی از نظر اتاق بازرگانی و اتاق اصناف، فروشندگان کفش باید در اتاق اصناف عضو شوند و افرادی می‌توانند در انجمن و همچنین اتاق بازرگانی عضو شوند که مقیاس فعالیت اقتصادی آنها در سطح استان و فراتر از استان باشد. در ادامه گزارش عملکرد هیات‌مدیره، گزارش مالی و ترازنامه و گزارش بازرس این انجمن قرائت و با اکثریت آرا تصویب شد.
تعامل با اتحادیه صنعت کفش، تهیه بانک اطلاعاتی از اعضای انجمن صنعت کفش، بازدید و شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و رایزنی برای اخذ زمین به منظور راه‌اندازی شهرک صنعتی تخصصی کفش از جمله مفاد گزارش عملکرد هیات‌مدیره پیشین این انجمن بود.
در پایان این مجمع و طی فرآیند رأی‌گیری، ۵ نفر به‌عنوان اعضای اصلی هیات‌مدیره، دو نفر به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر نیز به‌عنوان بازرس علی‌البدل انجمن صنعت کفش استان اصفهان انتخاب شدند. همچنین مبلغ حق ورودی و حق عضویت سالیانه این انجمن با رأی اعضا تعیین شد.
مهدی بهشتیان رئیس انجمن صنعت کفش استان اصفهان در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش درباره برگزاری این انتخابان عنوان کرد: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در اتاق بازرگانی اصفهان انتخابات برگزار شد. ۲۵ نفر حضور داشتند اما کسانی حق رای داشتند که عضو اتاق بازرگانی و دارای کارت عضویت باشند و البته حتما می‌بایست تولیدکننده کفش و محصولات چرمی و وابسته به آنها بوده باشند. ۷ نفر کاندیدا شدند.
بهشتیان در پاسخ به این پرسش که شما دوره قبل نیز رئیس انجمن بودید، برنامه‌های شما در دور قبل و برای آینده در انجمن چیست، عنوان کرد: در دوره قبل ما تازه زیر نظر اتاق بازرگانی اصفهان آمده بودیم که البته پس از آن نیز همراه با شیوع بیماری کرونا شدیم که بیشتر جلسه‌های ما غیرحضوری بود و بیشتر در انتهای سال برگزار می‌شد و به صورت جست و گریخته جلسه برگزار می‌کردیم.
وی در ادامه تاکید کرد: کار اصلی ما این بود که در کنار اتحادیه قرار گرفتیم و اجازه ندادیم که کسی روبه‌روی اتحادیه ما قرار بگیرد. در این دوره همبستگی قوی‌ای ایجاد کردیم. اگر روبه‌رو هم قرار می‌گرفتیم تمام انرژی ما صرف این می‌شد که با یکدیگر مقابله کنیم، اما اگر در کنار هم قرار بگیریم، بیشترین نتیجه را می‌توانیم بگیریم.
بهشتیان در پایان با اشاره به برنامه انجمن برای سال‌های آتی عنوان کرد: برنامه ما این است که از متخصصان مشاوره بگیریم و از همفکری دوستان در انجمن‌های دیگر نیز بهره می‌گیریم تا بتوانیم گام موثری برای جایگاه صنعت کفش ایران برداریم.

اعضای جدید هیئت‌مدیره و بازرس انجمن صنعت کفش استان اصفهان


رسول کورنگ بهشتی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید