اصناف؛ بهترین مرجع برای حفظ تعادل قیمت ها در بازار

0
432
سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اگر کالا به اندازه نیاز بازار در اختیار اصناف قرار بگیرد، اصناف بهترین مرجع برای حفظ تعادل قیمت ها و عرضه مناسب در بازار هستند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی گفت: وقتی درباره مشکلات کالا صحبت می‌کنیم ناگزیر باید توجه‌مان به زنجیره تامین نیز باشد و تضمین می‌دهیم اگر کالا به اندازه نیاز بازار در اختیار اصناف قرار بگیرد، مشکلی در عرضه کالا نخواهیم داشت و اصناف بهترین مرجع برای حفظ تعادل قیمت ها و عرضه مناسب در بازار هستند.

وی افزود: وقتی میزان واردات مواد اولیه جوابگوی نیاز تولید نیست و زمانی که تولید پاسخگوی نیاز بازار نیست، اگر بخواهیم نظام توزیع و اصناف را مقصر بدانیم درست نیست.

به گفته ممبینی: نظارت بر روند اجرای طرح توزیع کالای اساسی از سوی بازرسان اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها و بازرسان بسیج اصناف نیز صورت می‌گیرد و دستگاه های متولی نیز در راستای اجرای بهترین طرح باید همکاری‌های لازم را داشته باشند. امیدواریم با تمهیداتی که دولت به کار بسته با تامین به موقع مواد اولیه کارخانجات، شاهد رونق کسب وکار و ایجاد آرامش در بازار باشیم و در تعدیل قیمت‌ها باید تخفیف‌ها بخصوص در بحث کالاهای اساسی مرتبط با شب عید بارزتر شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید