صنعتگران کفش در شهرستان هیدج حمایت نمی شوند

0
1039
هیدج صاحب نمایشگاه دائمی صنعت کفش می شود

ملک محمدی، مدیرعامل تلاشگران صنعت کفش دست دوز هیدج با بیان اینکه در ماه بیش از ۱۵ هزار جفت کفش توسط این شرکت تعاونی تولید می شود، گفت: صنعتگران کفش حمایت نمی‌شوند.

اخبار صنعت چرم و کفش– علی‌اکبر ملک‌محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرکت تعاونی تلاشگران صنعت کفش دست دوز هیدج در جشنواره تعاونی های برتر منتخب اعلام شد،گفت: این شرکت ۲۰۰ عضو دارد که در کار گاه های ماشینی کفش بالای ۲۰ الی ۳۰ نفر اشتغال دارند و در دست دوز پنج نفر مشغول به کار هستند. 

وی از تولید روزانه ۳۰۰ جفت کفش در این شرکت تعاونی خبر داد و اظهار کرد: قبل از کرونا تولید کفش روزانه ۵۰۰ جفت بود ولی شیوع ویروس کرونا باعث کاهش تولید کفش شده است. 

مدیرعامل تعاونی تلاش‌گران کفش هیدج گفت: تعاونی تلاش‌گران کفش هیدج از سال ۹۲ تشکیل شده و رفع مشکلات صنعت کفش از اهداف تشکیل این تعاونی است.

ملک محمدی با بیان اینکه در ماه بیش از ۱۵ هزار جفت کفش توسط این شرکت تعاونی تولید می شود،تاکید کرد: کفش هیدج این شرکت به استانهای تبریز، مشهد، قزوین، کردستان، تهران، اصفهان، یزد و سایر استان‌ها ارسال می شود. 

وی ابراز داشت: واردات کفش چینی باعث بی‌رونق شدن کفش در کشور و باعث تعطیلی و عدم توسعه‌  این صنعت می‌شود در حالی که کفش هیدج از کیفیت بسیار عالی برخوردار است و استقبال خوبی هم در کشور دارد. 

مدیرعامل تعاونی تلاش‌گران کفش هیدج، عدم حمایت از فعالین کفش هیدج را از مشکلات مهم این صنف اعلام کرد و افزود: متاسفانه در این زمینه در حق کارگران این صنف ظلم می شود و باید تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شود و در شهرستان هیدج جوان ۲۵ ساله با آورده خود توانسته برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد کند و دولت هیچ حمایتی نداشته است و صنعتگران این صنعت حمایت نمی شوند. 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید