ارزش بازارجهانی کیف‌های لوکس به ۶۵ میلیارد دلار می‌‌رسد

0
522
ارزش بازار جهانی کیف های لوکس به ۶۵ میلیارد دلار می‌ رسد

مجله انگلیسی زبان LaConceria چاپ ایتالیا در گزارشی نوشته است: در سال ۲۰۲۱، ارزش بازار جهانی کیف‌ های لوکس به ۶۵.۴۸ میلیارد دلار می‌رسد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، در این گزارش آمده است: این روند با نرخ رشد مرکب سالانه ۵.۳ درصد، در سال ۲۰۲۸ به ۹۴ میلیارد دلار خواهد رسید.

افزایش جمعیت زنان شاغل در سراسر جهان عامل اصلی رشد بازار جهانی کیف‌های لوکس عنوان شده است. براساس این گزارش، افزایش درآمد در اقتصادهای در حال توسعه، زنان را به سمت خرید کیف‌های جدید، باکیفیت و لوکس سوق می‌دهد.

لوازم لوکس در این کشورها، مهم تلقی می‌شوند و به لطف خرید اینترنتی،‌ تهیه آنها نیز آسان‌تر شده است. علاوه بر این، در دنیای مد، کیف مهم‌ترین عنصر برای ارزیابی ظاهر زنان محسوب می‌شود و برندهای تولیدکننده کیف، نقش تعیین‌کننده‌ای در میزان فروش کیف دارد.

این گزارش می‌نویسد از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۸ ارزش بازار کیف‌های دستی ۳۶ درصد رشد پیدا می‌کند. آمارها نشان می‌دهد که سهم کیف‌ های چرمی لوکس از ارزش کل بازار در سال ۲۰۲۰ معادل ۴۷ درصد بوده است.

 پیش‌بینی‌ها گویای آن است که سهم کیف‌های چرمی به دلیل توسعه روزافزون تکنولوژی در آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت. این گزارش می‌نویسد: شرکت‌های فعال در این بخش بیشتر بر روی نوآوری محصولات جدید تمرکز کرده‌اند تا تقاضای رو به رشد را برآورده کنند. علاوه بر اینکه آنها در حال سرمایه گذاری‌ برای تولید محصولات متناسب با سلیقه قشر جوان هستند.

منبع:laconceria

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید