ارائه خدمات فنی در قالبسازی نوین

0
435
ارائه خدمات فنی در قالبسازی نوین

شرکت قالبسازی نوین در زمینه تولید قالب کفش فعالیت خود را در شهر قم آغاز کرده و فعالیت خود ادامه می‌دهد. این کارخانه با سرمایه‌گذاری مسترلی و بهره‌گیری از نیروی ماهر و ورزیده چینی و ایرانی توانسته است تا خدمات ارزنده‌ای را به صنعت کفش ایران ارائه دهد.
روال کار در قالبسازی نوین به این صورت است که پس از دریافت اطلاعات و نمونه سفارش از مشتری، این اطلاعات به بخش فنی ارائه می‌شود و پس از تنظیم قرارداد تیم فنی شروع به جمع‌آوری اطلاعات و اسکن کردن مدل کرده و اگر نیاز باشد کار به کشور چین ارسال می‌شود. پس از طراحی کار به کارخانه ارجاع داده می‌شود و عملیات اجرایی آن آغاز می‌گردد.
در کارخانه قالبسازی نوین چندین خط مشغول به کار هستند. خط پی‌وی‌سی، پی‌یو و E.V.A و خط ساخت دمپایی، رویه و زیره که در هر یک از این خطوط استادکاران ایرانی و یک استادکار چینی مشغول به کار هستند تا کار به بهترین نحو ممکن انجام گیرد.
قالب‌ها از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند که بخشی از آنها از کشور چین تهیه می‌شوند و بخشی از آنها نیز در داخل کشور تهیه می شود. تمام این مواد اولیه از قبل ارزیابی ‌و استاندارد شده هستند و از کارخانه‌هایی که مجهز به تجهیزات آزمایشگاهی‌ هستند تهیه‌ می‌شوند.
قالب‌ها قبل از این که به مشتری تحویل داده شوند حتما تست می‌شوند تا اگر عیبی داشت برطرف شده و نمونه سالم آن تحویل مشتری داده شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید