آشنایی با هیات رئیسه جدید اتاق اصناف تهران

0
367
اعضای جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران مشخص گردید

جلسه معارفه و آشنایی روسای اتحادیه‌ با هیات رئیسه جدید اتاق اصناف تهران، 26 مهر ماه در محل اتاق اصناف تهران برگزار گردید.
سعید حیاتی رئیس اتحادیه لوازم جانبی کفش در حاشیه این جلسه در این مورد که چرا از اتحادیه‌های چرم و کفش در این انتخابات شرکت نداشتند گفت: روسای اتحادیه‌های صنایع ما بسیار گرفتار هستند و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم‌ می‌کنند لذا ترجیح دادند تا فعلا به مسائل اتحادیه رسیدگی کنند و تمام وقتشان را برای اتحادیه خودشان بگذارند.
مشکلات اتحادیه و صنف لوازم کفش و چرم بسیار زیاد است و برای مثال در حال حاضر با قطعی اینترنت روبرو هستند. از آنجا که اجناس ما تنوع و رنگ بسیار زیادی دارند تا پیش از این سفارشات از طریق فضای مجازی و با ارسال عکس انجام می‌شد که در حال حاضر این امر امکانپذیر نیست و مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده است.
وی در مورد اعضای جدید اتاق نیز خاطر نشان کرد: اعضای جدید هیات رئیسه اتاق یک دل هستند و توقع داریم که با همدلی و اتفاق کلام، تعاملاتی با سازمان‌ها داشته باشیم و بتوانیم مشکلات ارزی، مواد اولیه، مالیات و به طور کلی مشکلات اصناف را حل کنیم و همچنین تعاملات خوبی از طریق اتاق با وزارت بازرگانی، سازمان تامین‌ اجتماعی و شهرداری برقرار کنیم تا برای اصناف و اتحادیه‌ها مثمر ثمر باشیم.
سید محمد موسوی، رئیس اتحادیه سراجان تهران نیز در گفت و گو با خبرنگار مجله اخبار صنعت چرم و کفش گفت: خدا را شاکریم که اعضای هیات رئیسه جدید اتاق اصناف تهران تیم خوب و جوانی هستند و در همین ابتدای کار تغییر و تحولات خوبی را انجام داده‌اند و از تمام روسای اتحادیه‌ها هم کمک گر‌فته‌اند.
رئیس اتحادیه سراجان تهران افزود: اعضای اتاق اصناف تهران با وجود این که کار سختی را پیش رو دارند اما امیدواریم که اتفاقات خیلی خوبی برای اصناف بیافتد.
لازم به ذکر است پیرو برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران در تاریخ 28 شهریور و در اجرای ماده 10 آیین نامه اجرایی انتخابات اتاق اصناف شهرستان موضوع ماده 36 قانون نظام صنفی، جلسه تعیین سمت هیات رئیسه اتاق اصناف تهران نیز در تاریخ 17 مهرماه در محل سازمان صمت استان تهران برگزار گردید و پس از برگزاری انتخابات داخلی، ترکیب جدید هیات رئیسه اتاق اصناف تهران به شرح زیر مشخص گردید:
۱- علي توسطي، رئيس (رئيس اتحاديه فروشندگان ماشين آلات کشاورزي تهران)
۲- اسماعيل کاظمي قهي، نايب رئيس اول (رئيس فروشندگان مصالح ساختماني تهران)
۳- حسين علي اکبري، نايب رئيس دوم (رئيس اتحاديه سازندگان و فروشندگان باطري و برق تخصصي خودرو تهران)
۴- حميدرضا رستگار پور، دبير (رئيس اتحاديه فروشندگان آهن و فولاد تهران)
۵- محمدرضا فرجي، خزانه دار (رئيس اتحاديه فناوران رايانه تهران)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید