یزد میزبان یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی

0
392
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی

یازدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات و محصولات نساجی، چرم، پوشاک و فرش استان یزد به مدت چهار روز در یزد به عنوان قطب صنعت نساجی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایسنا، «احمد قافی» مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی منطقه یزد گفت: یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات و محصولات نساجی، چرم، پوشاک و فرش استان از امروز سه شنبه سوم خرداد در محل نمایشگاه‌های بین المللی یزد آغاز خواهد شد و تا ششم خرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان این که فعالان صنعت نساجی از استان‌های تهران، مازندران، البرز، اصفهان، مشهد، تبریز، زاهدان، ارومیه و یزد در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: این نمایشگاه در زمینه های مختلف صنعت نساجی از ریسندگی و بافندگی، رنگرزی، چاپ، تولید مواد صنعت نساجی، تولید الیاف و نخ برگزار می‌شود.

قافی ادامه داد: همچنین مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و پژوهشی، انجمن های صنعت نساجی کشور  و تولید کنندگان ماشین آلات نساجی و قطعات آن نیز در یازدهمین نمایشگاه تخصصی نساجی حضور دارند.

به گفته‌ی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی منطقه یزد، نمایندگان صنعت نساجی از کشور های اسپانیا، اندونزی، ترکیه و سنگاپور نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

قافی در پایان با بیان این که نمایشگاه های تخصصی محل خوبی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و آشنایی با آخرین تکنولوزی های آن صنعت است، افزود: سه دوره آموزشی نیز در روز های مختلف این نمایشگاه برگزار می شود.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از سوم تا ششم خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید