گویند سنگ لعل شود در مقام صبر

0
549
افشین شادی مهر-مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش

سرمقاله

چند سالی بود که رنگ برف را در آبان ماه ندیده بودیم. تا آمدیم با این برف زودرس پاییزی شاد شویم، متاسفانه خبرهای ناگواری در نتیجه افزایش قیمت بنزین شنیدیم.
آبان ماه همیشه برای من توامان سرشار از غم و شادی بوده است. بانو را در این ماه از دست داده‌ام و تولد مادرم، خواهرم و بسیاری از همکارانم در این ماه است. جا دارد نامی از این افراد ببرم که سالیان سال در مجله اخبار صنعت چرم و کفش با ما همکاری کرده‌اند و تولدشان را هم تبریک بگویم. شراره کدخدازاده، مریم گلی، عباس زندباف، مازیار پروین‌زاده و صفا مهدوی.
من جزو افرادی هستم که اعتقاد دارم ماه تولد انسان‌ها بر روابطشان با یکدیگر تاثیر می‌گذارد و به تجربه نیز ثابت شده است که با متولدین آبان رابطه خوبی برقرار می‌کنم. آبان، ماه بسیار زیبایی است که با بارش برف زیباتر هم شد. امیدوارم با این مسئله افزایش قیمت بنزین و دلار اعتماد به نفس خودمان را از دست ندهیم. شادی مهر مرد اقتصاد و سیاست نیست بنابراین در این مورد نمی‌توانم نظر خاصی بدهم اما می‌توانم در مورد روحیات انسان صحبت کنم.
به نظر من در شرایط کنونی باید خوددار باشیم و روحیه خود و تیم خودمان را حفظ کنیم و با کمی صبوری به دنبال راهکارهای جدید برای حل مسائل باشیم.

شاد و پيروز باشيد با ايده‌ها و انرژي مثبت
افشين شادي‌مهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید