اولین گردهمایی بزرگ خانواده چرم نیکلاس

0
1202
نیکلاس

اولین گردهمایی بزرگ خانواده چرم نیکلاس یازدهم مرداد ماه در مجموع فرهنگی تلاش برگزار شد.

برند نیکلاس

در این گردهمایی که روسای اتحادیه‌های کفاشان دست دوز، لوازم جانبی کفش و سراجان حضور داشتند از کلیه تامین کنندگان و نمایندگی‌های کفش نیکلاس تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
کفش نیکلاس در دو سال اخیر توانسته است با تکیه بر مهارت و توانایی مدیر جوان و خوش فکرش علاوه بر راه‌اندازی کارخانه‌ای بزرگ، شش فروشگاه را نیز دایر کند. دستگاه‌هایی که در خط تولید کارخانه کفش نیکلاس کار می‌کنند از جدیدترین دستگاه‌های ایتالیا هستند چرا که کیفیت محصول جزو اولویت‌های جعفر آهنین‌جان مدیر کارخانه کفش نیکلاس است.
نقش نیروی انسانی در کارخانه چرم نیکلاس بسیار پررنگ است چرا که به گفته جعفر آهنین‌جان برای تولید محصولی با کیفیت نیاز به نیروی با تجربه و متخصص امری ضروری است.
مواد به کارگرفته شده در کارخانه چرم نیکلاس از استانداردهای لازم جهانی برخوردار است و حتی در زمینه سلامت پا نیز استانداردهای لازم را دارند.
خط تولید کفش‌های مردانه چرم نیکلاس نیز راه‌اندازی شده است و محصولات این کارخانه در 6 فروشگاه و به صورت آنلاین در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد البته در نظر دارند تعداد شعب و نمایندگی‌ها خود را افزایش دهند.
آهنین با اشاره به این موضوع که فردی فنی است، می‌گوید:‌ من کار در کارخانه را دوست دارم و از این رو بیشتر وقت‌ها در کارخانه هستم و این شیوه مدیریت من است. من خودم را از کارگران و پرسنل مجموعه جدا نمی‌بینم. البته در ماه جلسه‌هایی برای هماهنگی بین مدیران برگزار می‌کنیم. صندوق قرض‌الحسنه‌ای که در کارخانه راه‌اندازی شده برای تمام پرسنل است تا از آن استفاده کنند. مدیران به این صندوق کمک مالی می‌کنند، اما سرمایه اولیه آن از طرف مدیرعامل به این صندوق داده شده که در پایان هر سال مالی، سهام آن به سهامدارنش تعلق می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید