گام اساسی برای حمایت از طراحان کفش

2
559

مجله اخبار صنعت چرم و کفش به همراه تعدادی از دل سوختگان و علاقه‌مندان این صنعت، کارگروهی در انجمن طراحان و مدلسازان کفش ایجاد کرده اند تا با شناسایی استعدادهای جوان، گامی اساسی برای حمایت از طراحان کفش کشورمان برداشته شود.

یکی از مشکلات صنعت کفش ایران نبود طرح‌ها و ایده‌هایی متناسب با سلیقه مردم کشورمان است. متاسفانه در کشورمان دانشگاه یا مدرسه طراحی کفش و حتی ساخت کفش نداریم، برخی از جوانان و علاقمندان به کار طراحی کفش از دیگر رشته‌ها مانند طراحی صنعتی و یا معماری به موضوع طراحی کفش ورود کرده و در این صنعت مشغول فعالیت می باشند.

از آنجایی که فعالیت این طراحان جوان بنابه ذوق و سرمایه شخصی آنها می‌باشد و متاسفانه از طرف صنعت کفش حمایت معنوی و مادی نمی‌شوند خیلی زود دلسرد شده و از طراحی کفش دست می‌کشند.

مجله اخبار صنعت چرم و کفش به همراه تعدادی از دل سوختگان و علاقه‌مندان این صنعت، کارگروهی در انجمن طراحان و مدلسازان کفش ایجاد کرده است تا با شناسایی استعدادهای جوان، گامی اساسی برای حمایت از طراحان کفش کشورمان برداشته باشند.

جوانان و هنرمندان طراح که تمایل دارند طرح‌هایشان مورد بررسی قرار گیرد لازم است آثارشان را برای دفتر مجله اخبار صنعت چرم و کفش بفرستند و بعد از گزینش علاوه بر ورود و عضویت در انجمن از تسهیلاتی مانند اشتغال به کار در صنعت نیز استفاده خواهند کرد.

در این راستا به تعدادی از جوان‌های خوش ذوق و خوش فکری در کشور برخوردیم که در ادامه نمونه‌ای از کارهای این عزیران را برایتان نمایش می دهیم.

2 دیدگاه‌ها

  1. با سلام و عرض تشکر از سایت شما
    من خودم به عنوان کسی که سالهاست در زمینه چرم کار میکنم و رشته دانشگاهیم طراحی صنعتی بوده الان به مدت یک سال هست که به شکل اصولی وارد عرصه کفش شدم احساس میکنم که در ابتدا باید از همین مدلهای موجود به منظور تمرین و تجربه ساخت بعد وارد عرصه طراحی شد ، به نظر من اول باید توانایی ساخت داشت بعد طراحی به این ترتیب در زمان طراحی میفهمیم که این طرح قابل ساخت هست ؟! آیا قابلیت استفاده به شکل استاندارد رو داره ؟ آیا با متریال موجود قابل ساخت هست ؟ بعد پی میبریم که بعضی از طرحها فقط یک طرح میمونند و قابل اجرا نیستند

    • باسلام و احترام
      از دیدگاه و نظراتی که ارسال کردید بسیار سپاسگزارم. ما آمادگی داریم تا تجربیات شما را با سایر دوستان هم صنف به اشتراک بگذاریم.
      موفق و پیروز باشید
      پشتیبانی سایت اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید