کيف و کفش حلقه گمشده مد و لباس

0
939
سيده مرضيه شفاپور - دبیر کارگروه مد و لباس

دبير کارگروه مد و لباس گفت: کيف و کفش حلقه گمشده مد و لباس است و اين اولين بازديد من از صنعت کفش است. اعتقاد دارم که اگر فرهنگ و صنعت در کنار هم قرار گيرند به راحتي مي‌توانند رشد کنند و سودآوري نيز داشته باشند.

اواسط ارديبهشت ماه بر آن شديم تا  برنامه بازديد از کارخانه‌هاي کفش زنانه را براي سرکار خانم سيده مرضيه شفاپور دبير کارگروه ساماندهي مد و لباس کشور هماهنگ کنيم تا ايشان از نزديک با صنعت کفش آشنا شوند. اين دعوت بنا به درخواست مجله اخبار صنعت چرم و کفش و انجمن طراحان و مدلسازان کفش و کيف انجام شد.

سيده مرضيه شفاپور در ابتدا با حضور در دفتر ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش گفت: امسال سالي است که نگاهي ويژه به صنعت داريم و قصد داريم درتمام زمينه‌هاي صنعت حضور پيدا کنيم. کيف و کفش حلقه گمشده مد و لباس است و اين اولين بازديد من از صنعت کفش است. اعتقاد دارم که اگر فرهنگ و صنعت در کنار هم قرار گيرند به راحتي مي‌توانند رشد کنند و سودآوري نيز داشته باشند.

دبير کارگروه مد و لباس خاطر نشان کرد: ما اولين نمايشگاه ملي عفاف و حجاب را با مشارکت و همکاري فعالان و دست‌اندرکاران عرصه مد و پوشاک در تيرماه برگزار خواهيم کرد و اين امکان را داريم تا با تعدادي از توليدکنندگان کفش و کيف نيز در اين نمايشگاه همراه باشيم. از طرفي ديگر با همکاري وزارت امور خارجه، درخواست 10 کشور از جمله روسيه، ايتاليا، هند، سوئيس، استراليا و….  را بررسي کرده ايم و قرار است تا در ايونت‌ها و رويدادهاي آنها به صورت ملي شرکت کنيم لذا برندهاي مطرح کيف و کفش هم مي‌توانند با تسهيلات ويژه اي در اين رويدادها همراه ما باشند.

نمايشگاه ملي عفاف و حجاب در مصلي تهران برگزار مي‌شود و واحدهاي توليدي کيف و کفش مي‌توانند براي حضور در اين نمايشگاه درخواست خود را به کارگروه ساماندهي مد ولباس وزارت ارشاد ارسال نمايند.

وي ابراز اميدواري کرد تا با همکاري بخش کفش جشنواره فجر را نيز با اقتدار برگزار کنيم.

دبير کارگروه مد و لباس سپس از فروشگاه‌ کفش سيلور در باغ سپهسالار، کارخانه کفش وحيد و کفش نيکلاس بازديد کردند و از نزديک با آنها به گفت و گو پرداختند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید