کفش‌ ۱۴ میلیون تومانی یک خودروساز

0
710
کفش‌های ۱۴ میلیون تومانی یک خودروساز

مک‌لارن و آزمایشگاه‌های پیشرانه ورزشی (APL) برای تولید کفش مخصوص دویدن HySpeed با یکدیگر همکاری کردند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از موتور۱، این کفش‌ها از موادی مانند فیبر کربن و همینطور فوم‌های آینده آزمایشگاه ای‌پی‌ال (APL’s FutureFoam) ساخته شده است. این مدل کفش در رنگ‌بندی‌های مختلف برای آقایان و بانوان به قیمت یک جفت ۴۵۰ دلار عرضه می‌شود. مدل کفش مخصوص دویدن HySpeed فراتر از صرفا یک اسم تجاری روی محصولات مک‌لارن است، بلکه حاصل دو سال همکاری این شرکت با آزمایشگاه‌های پیشرانه ورزشی (APL) بوده است.این کفش دارای طراحی‌های خاص و ویژگی‌های منحصر به فردی است.

طرح نهایی کفش مک‌لارن دارای زیره میانی سه قسمتی با پوشش محافظی فوم‌های آینده آزمایشگاه ای‌پی‌ال (APL’s FutureFoam) در جلو و عقب کفش است. یک تکه فیبر کربن در تمام طول کفش هم کشیده شده و از قسمت زیرین هم قابل مشاهده است. همینطور گفتنی است که زیره میانی دارای ترکیبی حاوی نیتروژن است که بنا بر ادعای سازنده دارای «پاسخگویی عالی و فشرده‌سازی غنی انرژی» است. پاشنه کفش در اصل  از صندلی‌های مک‌لارن سنا الهام گرفته و دارای یک بالشتک سه تکه‌ای است.

اغلب اوقات شرکت‌های تولید کفش‌ و شرکت‌های خودروسازی با همکاری هم محصولاتی تولید می‌کنند. به عنوان نمونه، پورشه و پوما مدل Suede RS 2.7 Limited را با همکاری هم تولید کردند که تنها  ۵۰۰ جفت آنها از طریق آنلاین به سرعت به فروش رفت. در مورد دیگری، شرکت Negroni نسخه ویژه‌ای از کفش رانندگی Idea Corsa خود را ساخته که از در اصل از  نیسان Z جدید الهام گرفته بود.

کفش‌های HySpeed هم‌اکنون در وب سایت APL یا در خرده‌فروشی‌های منتخب در دسترس هستند. به ادعای سازنده، دویدن با این کفش‌ها، راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌گیرد.

منبع: همشهری آنلاین

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید