کفش پوما با الهام از طراحی فراری SF90 معرفی شد

0
547
کفش پوما با الهام از طراحی فراری SF90 معرفی شد

 به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش– پوما یکی از بهترین کفش‌های ورزشی خود را که با الگوبرداری از خودرو فراری SF90 طراحی شده است، رونمایی کرد.

همکاری شرکت‌های تولید‌کننده کفش و خودروسازی همواره متوجه عموم کاربران قرار گرفته است. در گذشته نمونه‌های زیادی از این نوع همکاری دیده‌ایم؛ مانند یکی از محصولات پوما که با الهام از پورشه 911 طراحی شد یا ماشین چمن‌زنی منصوری که یکی از محصولات جدید این شرکت است و به‌صورت نمادین، با الهام از طرح کفش Air Jordan XI Jubilee نایکی تولید شده.

به دلیل استقبال بی‌نظیر کاربران، پوما دوباره دست‌به‌کار شد و نمونه‌ای دیگر از کفش ورزشی با تم خودرو را رونمایی کرد. این کفش شباهت زیادی به یکی از بهترین محصولات خودروساز ایتالیایی، فراری دارد.

پوما محصول جدید خود را ION F فراری نام‌گذاری می‌کند که برگرفته از مدل SF90 فراری است. اگر به‌دقت به کفش ورزشی جدید پوما نگاه کنید، خطوط طراحی بدنه این خودرو را می‌بینید که جذابیت کفش را دوچندان کرده است. قسمت انتهای ION F که توسط دو بخش سفیدرنگ از هم جدا می‌شود، شباهت بسیاری به اسپویلر و نمای عقب فراری دارد؛ به گونه‌ای که با کمی دقت، امضای معروف Prancing Horse فراری را خواهید دید.

کمربند مشکی  بخش جلوی کفش برای نگه‌داری بهتر پا و احساس راحتی بیشتر، روی آن قرار گرفته است. ارگونومی و طراحی محصول جدید پوما همانند طراحی محصولات فراری، کاملاً حرفه‌ای و موشکافانه صورت می‌گیرد.

در حال حاضر می‌توان کفش جدید پوما را از فروشگاه‌های این شرکت و فروشگاه‌های برند فراری با قیمت حدود ۴۵۰ دلار تهیه کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید