کفش های مخصوص برای رانندگی

0
311
بهترین کفش های مخصوص برای رانندگی

شرکت خودروسازی مزدا با همکاری شرکت ورزشی ژاپنی Mizuno، یک جفت کفش مخصوص رانندگی معرفی کرده است. این کفش‌ها که کودو مزدا نام دارند، با طرحی ساده همانند خودروهای مزدا خلق شده‌اند و تمرکز آن‌ها بر کارایی است.

اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از سایت خودرو بانک، کفش‌های مزدا برای رانندگی راحت ساخته شده‌اند، از این رو طراحان ژاپنی نکات مختلفی را در طراحی آن‌ها لحاظ کرده‌اند. برای مثال این کفش‌ها بهتر از دیگر کفش‌ها به پدال می‌چسبند و علاوه بر آن کنترل بیشتری را برای راننده فراهم می‌کنند. این کفش‌ها به قطعه گردی مجهز هستند که تماس با پدال‌ها را آسان‌تر می‌کند و علاوه برآن، هنگام چرخش پا با سرعت و دقت بیشتری این کار را انجام می‌دهد. بنابراین راننده با استفاده از کفش‌های مزدا قادر است تا به راحتی پای خود را بین پدال‌ها حرکت دهد و همزمان بیشترین میزان چسبندگی را تجربه کند.

در حالی که اکثر کفش‌های رانندگی صرفا برای استفاده داخل خودرو بهینه‌سازی شده‌اند، کفش‌های مزدا قابلیت استفاده برای مصارف روزمره را نیز دارند. این کفش‌ها به تکنولوژی خوشه های POD مجهز هستند که امکان استفاده از آن‌ها در هر سطحی را فراهم می‌کند. کفش‌های مزدا هم‌اکنون با قیمت 360 دلار در ژاپن به فروش می‌رسند و تحویل آن‌ها از ماه مارس 2022 آغاز خواهد شد. به نظر نمی‌رسد این کفش‌ها غیر از ژاپن در دیگر بازارها عرضه شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید