کفش جدید «گوچی» با الهام از الهه یونانی

0
587
کفش جدید «گوچی» با الهام از الهه یونانی
{False}

شرکت «گوچی» کفش جدیدی را با استفاده از چرم مصنوعی و چرم گیاهی و با الهام از دیمترا،‌ الهه زراعت و کشاورزی یونان آغاز کرده است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، برند ایتالیایی گوچی، در حال راه‌اندازی خط تولید نسخه جدیدی از کفش‌های ورزشی مدل «Rhyton» و «New Ace» با استفاده از مواد اولیه جدیدی است که جایگزین چرم می‌شود.

این ماده که ترکیبی از چرم مصنوعی و چرم گیاهی است با الهام از «دمیترا» الهه زراعت و کشاورزی یونان تولید می‌شود.

گوچی اعلام کرده است که این ساخت این ماده اولیه و تولید کفش به وسیله آن نشان دهنده ظهور عصر جدیدی در تولید کفش و مواد اولیه است و این برند در تلاش است تا علاوه بر تولید محصولاتی مطابق با سلیقه مصرف‌کنندگان، کفش‌هایی سازگار با محیط زیست تولید کند. به گفته مدیران برند گوچی،  ماده اولیه دمیترا با ترکیب ۷۷ درصد مواد گیاهی از جمله ویسکوز، تفاله چوب و ترکیبات پلی یورتان مبتنی بر بیولوژیک از گندم و ذرت اصلاح نشده ژنتیکی تولید می شود.

این برند ایتالیایی اعلام کرده است که به رغم تولید این ماده اولیه،‌ هرگز استفاده از چرم را کنار نمی‌گذارد. به تازگی نیز نمونه‌ای از کفش‌هایی جدید به صورت نمادین تولید و قیمت تمام شده این کفش‌ها بین ۵۹۰ تا ۷۹۰ یورو تخمین زده شده است.

اگرچه چندین برند بزرگ محصولات چرمی در حال سرمایه‌گذاری در تولید مواد اولیه جدید هستند، اما تولید این نوع ماده هنوز در مرحله نمونه اولیه است. با این حال گوچی اعلام کرده که سرمایه‌گذاری و تولید این ماده اولیه، استراتژی مهم این شرکت برای توسعه پایدار محصولات خود است.

منبع: worldfootwear

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید