کاهش چشمگیر خرید چرم در کشور

0
274
سعید حیاتی

رئیس اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی: هم اکنون افزایش قیمتی در بازار نداریم چرا که خریدی در بازار صورت نمی‌گیرد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، سعید حیاتی رئیس اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی در گفت وگویی درباره وضعیت تولیدات چرم  طبیعی و مصنوعی در کشور گفت: بازار چرم شاهد افزایش قیمت نیست چرا که میزان خرید این نوع محصول نسبت به سال های قبل کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی ادامه داد: متاسفانه وضعیت بازار چرم؛ وضعیت مطلوبی نیست و تقاضایی در بازار وجود ندارد.

حیاتی در ادامه بیان کرد: بسیاری از اجناس در بازار شب عید در بازار مانده است و هم اکنون خریدی در بازار وجود ندارد و امیدواریم که با مدیریت صحیح، بتوان این وضعیت را در بازار بهبود بخشید.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی، هم اکنون از اتاق اصناف کمک گرفته شده است چرا که بازار در حال تعطیلی است.

حیاتی در ادامه بیان کرد: صنعت چرم، از جمله صنایعی است که کمتر کشوری توانسته به آن ورود کند. بدین معنا که این صنعت به دلیل آنکه رابطه مستقیمی با صنعت دامداری دارد، در کشور‌های به‌خصوصی اجازه پیشرفت داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی، ابراز امیدواری کرد که با پیش‌بینی تمهیدات لازم، قیمت تمام شده چنین محصولاتی با کاهش هر چه بیشتری همراه شود که قطعا با حصول این امر، جامعه هدف این محصولات با دامنه هر چه بیشتری همراه خواهد شد. افزایش تقاضا برای محصولات هر صنعت و حوزه تولیدی، امری نوید بخش و عنصری نجات بخش در اقتصاد کشور بشمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید