کاهش آسیب‌های کرونا به صنعت کفش هیدج

0
574
نرخ بیکاری در شهر هیدج استان زنجان صفر است

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر هیدج با اشاره به تعطیلی واحدهای تولیدی کفش در هیدج که موجب ضرر کفاشان شده است، گفت: همه تمرکز ما در به حداقل رساندن و کاهش آسیب‌های کرونا به صنعت کفش هیدج و سایر اصناف و صنایع و باز گرداندن چرخه تولید آن‌ها به دوران قبل از کرونا است تا مثل گذشته کمترین مشکل بیکاری را داشته باشیم.

به گزارش اخبار صنعت، عباس عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر هیدج از ششم فروردین‌ماه در راستای بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های شهروندان در جهت اجرای مصوبات ستاد ملی کنترل ویروس کرونا و کمیسیون بهداشت و نیز کمک به اصناف و اقشار آسیب‌دیده از این بیماری، اقدام به تشکیل ستاد مردمی مدیریت کرونا با شش کمیته از جمله کمیته خیرین کرد.

وی با بیان این‌که این کمیته به محض تشکیل، اقدام به دریافت و توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان به ارزش یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال کرده است، ادامه داد: تاکنون تهیه و اهدای کارت خرید به ۲۱۱ خانوار آسیب‌دیده از بیماری به ارزش ریالی ۸۲۸ میلیون ریال و تهیه و توزیع سبد غذایی بین ۸۹ خانوار به ارزش ریالی ۳۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

عسگری یادآور شد: از دیگر اقدامات این کمیته، پیگیری و انجام مکاتبات لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط جهت بهره‌مندی اصناف و تولیدی‌های آسیب‌دیده از کمک‌های دولتی است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر هیدج، با اشاره به تعطیلی واحدهای تولیدی کفش در هیدج که موجب ضرر کفاشان شده است، خاطرنشان کرد: همه تمرکز این کمیته در به حداقل رساندن و کاهش آسیب‌های کرونا به صنعت کفش هیدج و سایر صنایع و باز گرداندن چرخه تولید آن‌ها به دوران قبل از کرونا است تا مثل گذشته کمترین مشکل بیکاری را داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید