کارگاه آموزشی بازیافت و دفع پسماند در واحدهای صنعتی بوئین زهرا برگزار شد

0
961
کارگاه آموزشی بازیافت و دفع پسماند در واحدهای صنعتی بوئین زهرا برگزار شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا گفت: با حضور بیش از 40 نفر از مسئولین واحدهای صنعتی منطقه چرم سازی و واحدهای بازیافتی بوئین زهرا کارگاه آموزشی بازیافت و دفع پسماند برگزار شد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، رامین رمضانی در کارگاه آموزشی بازیافت و دفع پسماند واحدهای صنعتی بوئین زهرا گفت: در راستای انجام رسالت قانونی حفاظت محیط زیست درباره اجرای آیین نامه‌های اجرایی قانون مدیریت پسماند، کارگاه آموزشی با حضور مسئولین واحدهای صنعتی منطقه چرم سازی برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: هدف از تشکیل کارگاه آموزشی برای واحدهای صنعتی آموزش نحوه صحیح بازیافت و دفع پسماند است.

وی تصریح کرد: تکمیل بانک اطلاعاتی پسماند و الزام ارائه اظهار نامه پسماند توسط کلیه واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی و چگونگی تکمیل اطلاعات مندرج در سامانه جامع محیط زیست انسانی برای کلیه واحدهای تصفیه دوم روغن مستقر در منطقه چرمسازی و واحدهای امحاء کننده در شهرستان بوئین زهرا و چگونگی نقل و انتقال و مدیریت پسماند از طریق سامانه  از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه بود.

این مسئول عنوان کرد: این دوره آموزشی با حضور بیش از 40 نفر از مسئولین واحدهای صنعتی منطقه چرم سازی و واحدهای بازیافتی و با همت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا و همکاری هیئت امناء منطقه صنعتی چرم سازی و واحدهای بازیافتی شهرستان برگزارشد.

رمضانی در پایان اظهار کرد: آموزش نوعی سرمایه گذاری محسوب شده و غالب مشکلات زیست محیطی ناشی از عدم داشتن دانش کافی بوده و از این جهت آموزش در سال‌های اخیر از اولویت‌های سازمان حفاظت محیط زیست محسوب شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید