کارخانه تولید کفش چرم در قرچک افتتاح شد

0
706
کارخانه تولید کفش چرم در قرچک افتتاح شد

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایرنا نوشت: با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، کارخانه تولید کفش چرم ایرانی روز یکشنبه در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد.

فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم گفت: کارخانه تولید کفش تمام چرم ایرانی با تولید آزمایشی روزانه ۱۵۰ جفت کفش مردانه آغاز به کار کرده است.

بهمن خطیبی افزود: قرچک به دلیل نزدیکی به تهران و دسترسی به بازار برای تولیدکنندگان منطقه‌ای مناسب با سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و امروز شاهد رشد و توسعه روزافزون شهرک صنعتی، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و افزایش تولید در این منطقه هستیم.

وی گفت: طی سال‌های اخیر، در شهرک صنعتی و نقاط مختلف روستایی قرچک، کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که به رونق کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی کمک شایانی کرده است.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه تولید کفش چرم در قرچک گفت:در حال حاضر ۲۰ نیرو در این کارخانه فعالیت دارند و به‌زودی و تا پایان سال ۴۰ نیروی متخصص و ماهر دیگر نیز جذب خواهند شد .

قرچک با  ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

تأسیس شهرک صنعتی قرچک از سال ۱۳۸۲ آغاز شد ولی به همت دولت تدبیر و امید و از سال ۱۳۹۳، فعالیت رسمی این منطقه اقتصادی با استقرار صنایع مختلف در آن آغاز شد.

هم اکنون فاز نخست این شهرک صنعتی تکمیل شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید