چرم مشهد با رایحه و موسیقی سازمانی سال 99 را آغاز کرد

0
1511
بابک مصری- مدیرعامل چرم مشهد

چرم مشهد امسال با عطر و رایحه سازمانی پذیرای مشتریان در تمام فروشگاه‌های سراسر کشور خواهد بود.

اخبار صنعت چرم و کفش – امسال در راستای اجرای برنامه‌های شرکت چرم مشهد در حوزه برندینگ و مارکتینگ تمام فروشگاه‌های چرم مشهد دارای رایحه سازمانی چرم مشهد بوده و همه فروشگاه‌ها دارای عطر و رایحه یکسان خواهند بود که مشتریان همه جا این رایحه را به ذهن بسپارند و تجربه خوبی را داشته باشند .
بابک مصری، مدیر عامل برند چرم مشهد درباره برنامه های سال جدید این شرکت می گوید:  در سال 99 موسیقی اختصاصی شرکت چرم مشهد که توسط یک موسیقیدان مجرب و متخصص در زمینه موزیک سازمانی و فروشگاهی ساخته شده است، در فروشگاه‌های چرم پخش خواهد شد تا باز هم تجربه حضور مشتری در فضای فروشگاه را جذاب‌تر کنیم.
فعالیت های این شرکت در زمینه هنری و فرهنگی به اینجا ختم نمی شود و این شرکت در اقدامی جدید هنرمند جوان و خوش‌صدای کشور آقای فرزاد فرخ را به عنوان سفیر برند چرم مشهد معرفی کرده است.
همچنین اسپانسری چند کنسرت حمید هیراد خواننده جوان کشور را هم برعهده داشته است .
اما خبر جالب دیگر درباره کارهای فرهنگی این شرکت مشارکت و حمایت در ساخت یک فیلم سینمایی است که به گفته مدیرچرم مشهد قرار است در جشنواره فجر سال 99 اکران شود.

بابک مصری به همراه رضا حمیدی بنیانگذار گروه صنعتی فرش و چرم مشهد

برند چرم مشهد فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ در زمینهٔ تولید و طراحی و عرضه محصولات چرمی آغاز کرده و امروز  تولیدکننده بزرگ محصولات چرمی در کشور است.

بیشتر بخوانید: رضا حمیدی، مالک گروه صنعتی مشهد

 چرم مشهد یکی از معدود برندهای حوزه پوشاک در ایران است که تمامی مراحل تولید، از تولید چرم گرفته تا طراحی و دوخت محصولات و عرضه آن‌ها را در مجموعه خود انجام می‌دهد.
امروز مشتریان “چرم مشهد” می‌توانند به ۶۸ فروشگاه این برند در اقصی نقاط کشور مراجعه کرده و با کیفیت‌ترین محصولات چرمی را خریداری کنند.
از سال ۱۳۹۵، فعالیت‌های این برند بر اساس استراتژی‌های جدید برندینگ آغاز و در بخش‌های مختلف کاری پیگیری شد. یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این مجموعه در حوزه افتتاح شعب جدید و همچنین طراحی دکوراسیون فروشگاه‌های بر اساس هویت بصری یکپارچه و منسجم بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید