چرم تیوان در «روسکه»

0
1433
محصولات چرمی تیوان

ایونت یا رویداد حرفه‌ای، برگزاری همایش، سخنرانی یا کارگاه برای ارتقای دانش یا معرفی محصولات است. در دنیای مدرن امروز لازم است تا از تمام فرصت‌های موجود در بازار استفاده شود و حضور در این رویدادهای حرفه‌ای این امکان را برای برندها و یا سایر کسب‌ و کارها فراهم می‌سازد. ایونت‌ها با اهداف خاص و برای گروه مخاطبان خاص برگزار می‌شوند. یکی از این رویدادهای حرفه‌ای که در تالار مجلل دانیال و در تاریخ 24 تا 26 تیرماه برگزار شد، ایونت «روسکه» نام داشت. فائزه حجازی مدیر چرم تیوان از شرکت‌کنندگان در ایونت «روسکه» بود به همین مناسب گفت و گویی با وی داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

فائزه حجازی در مورد رایج شدن برگزاری ایونت‌ها در کشور گفت: مدتی است که برگزاری رویدادهای حرفه‌ای در کشور رایج شده است. نحوه برگزاری به این صورت است که برگزارکننده تعدادی از طراحان و تولیدکنندگان را در تالار یا سالنی گرد هم جمع می‌کند. به آنها میزکار یا رگالی اختصاص داده می‌شود تا بتوانند محصولاتشان را ارائه دهند و بازدید نیز برای عموم آزاد است. بیشتر مواقع لباس و یا ملزومات جانبی و اکسسوری در این ایونت‌ها ارائه می‌شود.
وی در مورد بازدیدکنندگان افزود: بازدید برای عموم آزاد است و معمولا تعدادی از بازیگران و بلاگرهای اینستاگرامی برای تبلیغات به این ایونت‌ها دعوت می‌شوند. ایونت روسکه توسط دکتر نازنین کریمیان برگزار شده بود. در این ایونت از لیلا اوتادی و همچنین اساتید مختلفی از دانشگاه و بنیاد ملی لباس دعوت شده بود.
وی در مورد علت حضورش در این رویداد گفت: مدتی بود علاقه داشتم تا سبک مردمی که در این رویدادها خرید می‌کنند را بررسی کنیم چرا که قشرهای خاصی برای خرید به ایونت‌ها مراجعه می‌کنند. محصولات چرم تیوان در این رویداد به نمایش گذاشته شد و دیدگاه‌های مختلفی که بازدیدکنندگان داشتند برایم ارزشمند بود. خانم دکتر فرهنگ که یکی از طراحان بین‌المللی لباس هستند به عنوان ناظر این رویداد هر روز حضور داشتند.
فائزه حجازی در مورد فعالیت برندهای چرمی در ایونت‌ها گفت: متاسفانه فعالیت کسانی که در زمینه چرم فعالیت می‌کنند در ایونت‌ها بسیار محدود است. در این ایونت متوجه شدم که مردم واقعا هیچ شناختی از چرم و سختی کار تولید چرم ندارند و بیشتر تمایل دارند محصولات پارچه‌ای را خریداری کنند. به دلیل این که از چرم شناخت کافی نداشتند برایشان توجیه نشده بود که چرا مثلا قیمت یک کیف چرمی یا کفش چرمی باید اینقدر باشد. امیدوارم حضور افرادی که در زمینه چرم فعالیت می‌کنند در ایونت‌ها بیشتر شود تا مردم شناخت بیشتری پیدا کنند.
مدیر چرم تیوان در پایان گفت: امیدوارم روزی بتوانم یک ایونت مخصوص تولیدکنندگان چرمی برگزار کنم تا برندهای چرم دور هم جمع شوند و مردم بتوانند آشنایی بیشتری با چرم پیدا کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید